خبرگزاری کار ایران

تغذیه سالم با صنایع غذایی طبیعت

تغذیه سالم با صنایع غذایی طبیعت
کد خبر : ۱۵۳۶۵۱۸

مجموعه صنایع غذایی طبیعت از سال ۱۳۹۱ مهمان سفره‌های ایرانی شد. تأمین و توزیع کالاهای اساسی مصرفی خانوار آرمانی بود که آغازگر فعالیت این واحد تولیدی بود و به تدریج نام آن را متمایز کرد.

ایلنا: توجه واحدهای تولیدی به مقوله مسئولیت اجتماعی مصداق مشتری مداری است. موضوعی که هلدینگ طبیعت سبز پارس کهن در عملکرد خود به آن توجه داشته است.

مجموعه صنایع غذایی طبیعت از سال ۱۳۹۱ مهمان سفره‌های ایرانی شد. تأمین و توزیع کالاهای اساسی مصرفی خانوار آرمانی بود که آغازگر فعالیت این واحد تولیدی بود و به تدریج نام آن را متمایز کرد.

طبیعت در معرفی خود ویژگی‌هایی از جمله کیفیت خوب محصولات، خدمات مناسب، صداقت و پشتوانۀ قوى مجموعه و از طرف دیگر اعتماد مشتریان را عامل رشد سریع و پیوسته خود عنوان می کند. به طوریکه مدعی است در مدتى کوتاه تبدیل به یکى از بازیگران اصلى بازار برنج گشته و توانسته است محصولات متنوع و با کیفیت دیگرى نظیر روغن، رب گوجه فرنگى، کنسرو ماهى، چاى، کنسروهای غیر گوشتی و قند را به بازار عرضه نماید و صادرات برخی محصولات خود به کشورهای دیگر را آغاز کند.

خرید برنج مرغوب از شالیزارهای شمال کشور محصولی مقبول را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در عین حال طبیعت معتقد به استفاده از تکنولوژى‌هاى روز دنیا است و امید دارد در آینده‌اى نزدیک، جایگاه نخست تأمین و توزیع کالاهاى اساسى خانوار در کشور را از آن خود کند.

اما در کنار تولید و توزیع قابل توجه که موجب شده امروز هر ایرانی با این نام آشنا باشد، بخشی از توانمندی این مجموعه مربوط به اخذ مسئولیت‌های اجتماعی است. تا جایی که شرکت طبیعت به منظور حمایت از ورزش کشور و سلامتی و تندرستی، اقدام به عقد قرارداد اسپانسری با باشگاه فرهنگی-ورزشی پرسپولیس کرده است.

 در عین حال برگزاری جشنواره‌های متنوع با هدف ترویج تغذیه سالم در بین مردم بخشی از کارنامه کاری این مجموعه را شامل می شود. از جمله می توان به جشنواره‌های قلب‌های طلایی، کنسروها، شالیزار ایرانی و زنگ شادی اشاره کرد.

مشارکت در امور خیریه در قالب کمپین «طبیعت ما مهربانی است» و همچنین آموزش عمومی مردم در حوزه اطلاعات عمومی تغذیه و سلامت اقداماتی است که به نظر می رسد این مجموعه را از صرف یک تولید کننده فراتر برده و اهداف حمایت از تعالی اجتماعی را به اهداف اقتصادی آن بیفزاید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز