خبرگزاری کار ایران

عمل اسلیو معده با شرایط ویژه در کلینیک اسلیم بیوتی؛ راهی آسان و مطمئن برای کاهش وزن

عمل اسلیو معده با شرایط ویژه در کلینیک اسلیم بیوتی؛ راهی آسان و مطمئن برای کاهش وزن
کد خبر : ۱۵۳۵۳۹۱

 با توجه به افزایش شیوع چاقی و نیاز روزافزون به جراحی‌های لاغری، انتخاب بهترین جراح لاغری در کرج و تهران به یک چالش جدی تبدیل شده است. عمل اسلیو معده، به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های جراحی لاغری، می‌تواند راه‌حلی مؤثر برای کاهش وزن باشد. کلینیک اسلیم بیوتی، به عنوان تنها کلینیک دارنده مجوز از وزارت بهداشت در تهران و کرج، با ارائه شرایط ویژه اقساطی، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به آسانی و بدون دغدغه مالی، این مسیر را طی کنید.

کاهش وزن با جراحی لاغری چیست و چرا مهم است؟ جراحی لاغری، یک روش درمانی مهم برای افرادی است که با چاقی مفرط دست‌وپنجه نرم می‌کنند. با انجام عمل‌های مختلف مانند بای پس و اسلیو معده می‌توان مشکل چاقی را برطرف کرد. در روش اسلیو معده، در مرحله اول جراح لاغری حدود 80% از معده در راستای انحنای معده را برمی‌دارد و چیزی شبیه به یک موز یا آستین لباس را باقی می‌گذارد؛ ازاین‌رو این جراحی اسلیو (آستین) نامیده می‌شود. در مرحله دوم بخشی از معده ازجمله طاق معده کاملاً از شکم خارج می‌شود.

در این بخش از معده گرلین یا هورمون گرسنگی تولید می‌شود. برداشتن این بخش از معده نه‌تنها حجم غذای مصرفی را کاهش می‌دهد؛ بلکه گرسنگی را نیز کاهش می‌دهد. در جراحی لاغری به روش اسلیو، بیماران قدرت تحمل بیشتری نسبت به گرسنگی پیدا می‌کنند. به علاوه، برای افرادی که به دنبال کاهش اشتها هستند، عناوینی مانند بستن رگ اشتها را نیز جستجو می کنند که در صورت تمایل مقاله‌ ای در سایت کلینیک جراحی لاغری اسلیم بیوتی در این رابطه موجود است می توانید مراجعه کنید. در مجموع مشاوره باکلینیک ما، به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را برای کاهش وزن و بهبود سلامت خود انتخاب کنید.

 

از سوی دیگر، با توجه به تجربیات کسانی که عمل اسلیو انجام داده‌اند، بیماران نیز جراحی اسلیو را ترجیح می‌دهند. چراکه در مقایسه اسلیو با بای‌پس معده، اسلیو محدودیت‌های کمتری دارد. برای مثال ازآنجایی‌که در روش جراحی اسلیو معده مسیر روده کوچک تغییر نمی‌کند، ریسک کم‌تر سوء جذب ویتامین و مواد معدنی وجود دارد. همچنین کسانی که جراحی اسلیو انجام می‌دهند می‌توانند بدون نگرانی از بروز سندرم دامپینگ از رژیم غذایی بعد از جراحی لاغری عادی‌تر و البته محدودتر پیروی کنند.

چه کسانی می‌توانند عمل اسلیو معده انجام دهند؟ تصمیم‌گیری برای انجام جراحی لاغری یک تصمیم بسیار سخت و شخصی است. در مرحله بعد باید ببینید کدام جراحی لاغری مناسب شماست. به مدیریت مصرف غذا و انجام ورزش از آن نقطه به بعد متعهد شوید تا وزنتان کاهش یابد و سلامت بمانید.

توصیه می‌شود برای انتخاب بهترین نوع جراحی لاغری با بهترین جراح چاقی شهر خود تماس بگیرید. همچنین اگر قصد عمل در تهران یا کرج را دارید می‌توانید با کلینیک جراحی لاغری اسلیم بیوتی تماس بگیرید و از مزایای جراحی لاغری در این کلینیک  به روش لاپاراسکوپی برخوردار شوید.

 

عمل اسلیو معده با شرایط ویژه در کلینیک اسلیم بیوتی؛ راهی آسان و مطمئن برای کاهش وزن

مزایای عمل جراحی اسلیو معده:

  • کاهش وزن سریع و قابل‌توجه: بیماران می‌توانند حدود 60% از اضافه‌وزن خود را کاهش دهند که در مطالعات مقایسه‌ای با کاهش وزن از طریق جراحی بای‌پس معده برابری می‌کند.
  • کاهش اشتها: جراحی اسلیو معده با برداشتن بخشی از معده‌تان که هورمون محرک گرسنگی (هورمون گرلین) را ترشح می‌کند، اشتهای شما را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود احساس سیری کنید.
  • کاهش عوارض بلندمدت: در بیش از 50% افرادی که عمل اسلیو انجام داده‌اند، کاهش وزن دائمی است. ازآنجایی‌که روند هضم تغییر نمی‌کند و تغییری در روده‌ها ایجاد نمی‌شود، هضم غذا به طور طبیعی انجام می‌شود و کمبود مواد مغذی پس از انجام این عمل بسیار کم است.
  • ایمنی بالا: برخلاف جراحی بای‌پس معده، بعید است که جراحی اسلیو باعث بروز سندرم دامپینگ شود چرا که دریچه معده شما که به آن دریچه پیلور گفته می‌شود، دست‌نخورده باقی می‌ماند.
  • روش کم‌تهاجمی: در جراحی اسلیو، لازم نیست تا مانند حلقه گذاری، حلقه معده وارد بدنتان شود یا لازم نیست تا حلقه‌هایی که دور معده پر شوند. امکان انجام جراحی اسلیو لاپاراسکوپی حتی در بیماران بسیار چاق وجود دارد.

جراحی اسلیو برای درمان یا پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با چاقی مانند دیابت نوع 2، وقفه تنفسی در خواب، درمان کلسترول بالا و فشار خون بالا مؤثر است. ازآنجایی‌که جراحی اسلیو معده یک عمل جراحی کم‌ تهاجمی محسوب می‌شود، در صورت نیاز به کاهش وزن بیشتر می‌توان آن را به بای‌پس معده یا سوئیچ دئودنال تغییر داد. بعد از جراحی اسلیو، نسبت به جراحی بای‌پس، خطر بروز زخم معده کم‌تر است و مدت‌زمان بستری در بیمارستان کم‌تر از بیست و چهار ساعت است.

مشاوره رایگان و شرایط اقساطی کلینیک اسلیم بیوتی با ارائه مشاوره رایگان جراحی لاغری، شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری می‌کند. با پر کردن فرم مشاوره کلینیک اسلیم بیوتی می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شوید و تمامی سوالات خود را مطرح کنید. همچنین، با شرایط اقساطی ویژه، می‌توانید هزینه جراحی را به راحتی مدیریت کنید و بدون دغدغه مالی به اهداف خود برسید.

عمل اسلیو معده با شرایط ویژه در کلینیک اسلیم بیوتی؛ راهی آسان و مطمئن برای کاهش وزن

آیا در گفتگو با جراحتان راحت هستید؟

جراح لاغری باید کسی باشد که بتوانید ارتباط راحتی با او برقرار کنید. احساس ناراحتی یا معذب بودن علائم هشداری هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. حتی اگر جراح بسیار ممتاز باشد، اگر در پرسش سؤالات از او راحت نیستید، ممکن است او بهترین گزینه برای شما نباشد. به غریزه‌تان اعتماد کنید و اگر احساس ناراحتی می‌کنید، به جستجو ادامه دهید.طبیعی است که درباره عمل لاغری سؤالات زیادی داشته باشید. به دنبال جراحی باشید که با اطمینان به تمام سؤالاتتان پاسخ دهد و هیچ سؤال بی‌جوابی باقی نگذارد. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، حتماً سؤال بپرسید.

مطب جراح کجاست؟

گاهی برای جراحی لاغری باید سفر کنید، به‌ویژه اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که متخصصان جراحی لاغری در آن حضور ندارند. اطمینان حاصل کنید که جراح شما پیش، در طول و پس از جراحی به‌سادگی در دسترس است. انتخاب بهترین جراح لاغری در تهران و کرج می‌تواند به شما اطمینان خاطر بیشتری بدهد.

پشتیبانی پس از عمل:

جراحی لاغری یک رویداد مجزا نیست و نیازمند آماده‌سازی و تغییر سبک زندگی پس از عمل است. جراحانی که پشتیبانی پس از عمل ارائه می‌دهند، می‌توانند منبع خوبی برای کمک به شما در پشت سر گذاشتن مرحله جدید زندگی‌تان باشند.

ده سؤال مهم برای ملاقات با جراح لاغری

در ادامه فهرستی از سؤالاتی که می‌توانید در زمان ملاقات از هر جراح بپرسید ارائه می‌شود:

  • در سال گذشته چه تعداد جراحی لاغری انجام داده‌اید؟
  • آیا به طور مداوم در دوره‌های آموزشی خاص جراحی کاهش وزن شرکت می‌کنید؟
  • آیا عضو انجمن جراحی متابولیک و لاغری ایران و جهان هستید؟
  • آیا دارای مدرک بورد پزشکی جراحی عمومی هستید؟
  • آیا می‌توانم نظرات بیماران دیگر شما را ببینم؟
  • آیا پشتیبانی بعد از عمل ارائه می‌دهید؟
  • نرخ موفقیت، شکست و میزان عوارض شما برای هر نوع جراحی کاهش وزن چقدر است؟
  • آیا من نسبت به بیماران دیگر در معرض ریسک بیشتری قرار دارم؟ چرا؟
  • چه نوع جراحی لاغری را به من پیشنهاد می‌دهید؟ چرا؟
  • چه توصیه‌هایی قبل و بعد از عمل جراحی باریاتریک به بیماران می‌کنید؟

با پر کردن فرم مشاوره با کلینیک جراحی لاغری اسلیم بیوتی می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

به‌منظور دسترسی به خدمات مشاوره رایگان، لطفاً بر روی عبارت زیر کلیک کنید تا به صفحه فرم کلینیک جراحی لاغری اسلیم بیوتی منتقل شوید:

پر کردن فرم مشاوره با کلینیک جراحی لاغری اسلیم بیوتی

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز