خبرگزاری کار ایران

نمایندگی هایک ویژن و قیمت نصب دوربین مدار بسته

نمایندگی هایک ویژن و قیمت نصب دوربین مدار بسته
کد خبر : ۱۵۳۶۳۹۹

محصولات هایک ویژن در دو تکنولوژی آنالوگ HD و تحت شبکه تولید می‌شوند. قیمت هایک ویژن نه تنها برمبنای تکنولوژی بلکه با وجود قابلیت‌ها و فناوری‌های روز همراه با مرغوبیت کالا بسیار مناسب است. آنچه شما خریداری می‌کنید در واقع نوعی سرمایه گذاری است. در هایک ویژن این سرمایه برای شما ماندگار و پرسود خواهد بود. شرکت هایک ویژن علاوه بر فعالیت در زمینه دوربین‌های مداربسته در زمینه سایر سیستم ‌های نظارتی و حفاظتی فعالیت دارد. برای اطلاع از قیمت‌های روز محصولات هایک ویژن به سایت نمایندگی هایک ویژن مراجعه کنید.

 

در میان تنوع بازار دوربین مداربسته کافیست برندهای معتبر را انتخاب کنید. هایک ویژن از برندهای مطرح جهان که در ایران نیز اعتبار بالایی دارد. در دسترس بودن نمایندگی هایک ویژن، پاسخگو بودن و ارائه خدمات از امتیازات محصولات این برند است که مشتریان را به خود جذب کرده است همچنین مشتریان میتوانند شماره نمایندگی هایک ویژن  را از اینترنت جستجو کنند. از کیفیت، قیمت مناسب و همچنین گستردگی سبد محصولات این برند نباید گذشت. در این مطلب می‌خواهیم به انواع محصولات هایک ویژن، قیمت آنها و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن بپردازیم.

قیمت هایک ویژن

محصولات هایک ویژن در دو تکنولوژی آنالوگ HD و تحت شبکه تولید می‌شوند. قیمت هایک ویژن نه تنها برمبنای تکنولوژی بلکه با وجود قابلیت‌ها و فناوری‌های روز همراه با مرغوبیت کالا بسیار مناسب است. آنچه شما خریداری می‌کنید در واقع نوعی سرمایه گذاری است. در هایک ویژن این سرمایه برای شما ماندگار و پرسود خواهد بود. شرکت هایک ویژن علاوه بر فعالیت در زمینه دوربین‌های مداربسته در زمینه سایر سیستم ‌های نظارتی و حفاظتی فعالیت دارد. برای اطلاع از قیمت‌های روز محصولات هایک ویژن به سایت نمایندگی هایک ویژن مراجعه کنید.

دوربین‌های مداربسته هایک ویژن در تکنولوژی تحت شبکه از قیمت بالاتری نسبت به دوربین‌های آنالوگ HD برخوردارند. با این وجود مشتریان سیستم‌های شبکه همچنان طرفدار محصولات هایک ویژن هستند. زیرا تجربه فناوری‌های روز با این محصولات برای آنها میسر است و ارزش خرید دارد. قابلیت‌های فوق حرفه‌ای نیز در محصولات هایک ویژن وجود دارد که آنها از قیمت بسیار بالاتری برخوردار هستند. ضمن اینکه مشتریان خاص خود را دارند. با این حال سبدی محصولات هایک ویژن که برای عموم مشتریان تولید می‌شود در مقایسه با قابلیت و کیفیتی که ارائه می‌دهد قیمت مناسبی دارد.

انواع دوربین و دستگاه هایک ویژن

در سبد هایک ویژن صرفنظر از تکنولوژی، شما با انواع دوربین و دستگاه ضبط برای انواع سناریوها مواجه می‌شوید. تنوع محصولات هم خوب است و هم کمی نگران کننده برای مشتریان در زمان خرید. البته اگر با آگاهی و اطلاعات کافی برای خرید اقدام کنید، موضوعی برای نگرانی باقی نمی‌ماند. بیشتر شدن گزینه‌های انتخاب گاهی برای مشتریان اضطراب آور است. زیرا نمی‌دانند از میانن این همه دوربین، کدام را باید انتخاب کنند. در ادامه به معرفی انواع دوربین در برند هایک ویژن می‌پردازیم:

دوربین دام

دوربین دام از پرفروش ترین نوع دوربین مداربسته است که غالبا برای مکان‌های سقف دار مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین شکل ظاهری جمع و جور و کروی شکل دارد. به راحتی با دکوراسیون منزل هماهنگ می‌شود و به صورت یک زائده جلب توجه نمی‌کند. در دو طرح دوربین‌های دام هایک ویژن تولید می‌شوند. مشخصات فنی دوربین دام بسته به مدل آن متفاوت است.

دوربین بولت

بولت، نوع دوم دوربین مداربسته پرفروش است که در اغلب کاربری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این نوع دوربین غالبا در فضای باز و محیط‌های بیرونی استفاده می‌شود. مانند دوربین دام در انواع مدل‌های مختلف این دوربین تولید می‌شود. بسته به کاربری و هدف نظارتی، نوع دوربین بولت را برای پروژه انتخاب می‌کنند.

دوربین اسپیددام

دوربین اسپیددام نوعی از دوربین‌های PTZ است که معمولا برای بخش‌های بزرگ، واحدهای صنعتی و سازمان‌ها استفاده می‌شود. قابلیت چرخش به صورت عمودی و افقی تا 360 درجه در برخی مدل‌ها را دارد. امکان زوم به صورت دیجیتال و اپتیکال در این نوع از دوربین برای دسترسی به جزئیات بیشتر در سوژه‌های دور وجود دارد.

 

دوربین کیوب

نوع دیگری از دوربین‌های هایک ویژن، دوربین کیوب است. دوربین داخلی که برای نصب روی دیوار و سقف قابل اجراست. در تکنولوژی تحت شبکه تولید می‌شود و دارای میکروفن و اسپیکر برای ارتباط صوتی دو طرفه است. اغلب مدل‌های این نوع دوربین از کارت حافظه یا SD کارت پشتیبانی می‌کند.

دوربین باکس

دوربین باکس نوع دیگری از دوربین مداربسته است که به دوربین صنعتی نیز شناخته می‌شود. از این نوع دوربین‌ها در کارخانه‌ها و فضای صنعتی بیشتر استفاده می‌شود. اگر چه برای سایر مکان‌ها نیز ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد.

نصب دوربین مدار بسته هایک ویژن

با توجه به تنوع محصولات Hikvision، اشتیاق کاربران و مشتریان برای نصب دوربین مدار بسته هایک ویژن هر روز بیشتر می‌شود. متناسب با سناریو و کاربری، به راحتی می‌توانید در این برند راه حل نظرتی و حفاظتی را انتخاب کنید. اگر سیستم مداربسته شما آنالوگ است و یا HD از سایر برندها، به راحتی میتوانید برای ارتقاء سیستم خود دوربین هایک ویژن خریداری کنید. زیرا دوربین‌های توربو HD هایک ویژن Switchable هستند و با سایر سیستم‌های آنالوگ قابل سازگاری هستند.

اگر می‌خواهید سیستم مداربسته شما hd بوده و در بستر آنالوگ راه اندازی شود، از طرفی نیاز به دوربین ip در سیستم خود هستید، xvr تهیه کنید. دی وی ار های نسل جدید هایک ویژن (xvr) این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که در سیستم آنالوگ hd، دوربین ip نیز داشته باشید. تشخیص این که کدام تکنولوژی (آنالوگ یا تحت شبکه) برای مکان شما مناسب است، کار متخصص خواهد بود. به همین دلیل اگر در مراحل اولیه راه اندازی سیستم مداربسته هستید و تجهیزاتی خریداری نکرده‌اید، با کارشناسان تماس بگیرید. آنها شرحی از پروژه شما را دریافت خواهند کرد و سپس راهنمایی های لازم را ارائه می‌دهند.

قیمت و هزینه دوربین

هزینه و قیمت نصب دوربین شامل قیمت تجهیزات به کار رفته، کابل و اتصالات و کارمزد نصب و راه اندازی است. نصب دوربین در شرایط مختلف می‌تواند قیمت متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال ارتفاع نصب در تعیین نرخ نصب موثر است. اگر محل نصب سخت و صعب العبور باشد، نیاز به برخی اقدامات قبل از نصب داشته باشد، در این صورت هزینه نصب بیشتر می شود.

برخی از مکان‌ها زیر ساخت آماده دارند و دیگر نیازی به برخی آماده‌سازی ها نیست. در این صورت کارشناسان با توجه به این موضوع گزینه مناسبی را پیشنهاد می کنند تا کمترین هزینه برای مشتری ایجاد شود. انتخاب شرکت و طرف قرار دادی که قرار است پروژه را اجرا کند از نظر اعتبار و تخصص بسیار اهمیت دارد. بنابراین برای انتخاب نصاب و یا شرکت مجری به این موضوع دقت کنید. کالاهای مورد استفاده در پروژه بیانگر بخشی از موفقیت مجری دوربین مداربسته است. اگر از کالاهای متفرقه و فیک استفاده می‌شود، به هیچ عنوان پروژه خود را به آنها نسپارید. علاوه بر هزینه اولیه ممکن است دچار خسارت‌های آتی نیز شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز