خبرگزاری کار ایران

«همیشه در اوج» یک داستان واقعی است

«همیشه در اوج» یک داستان واقعی است
کد خبر : ۱۵۳۶۵۳۵

پس از تکمیل ظرفیت خطوط شرکت تولیدی "تک ماکارون" در قالب طراحی جامع و از قبل برنامه ریزی شده طرحهای تحقیقاتی و توسعه‌ای خود را بصورت افزایش همزمان ظرفیت و تنوع محصولات (در دو مرحله، اول ۸۱-۸۰ و سپس در سال ۸۷-۸۶) در پیش گرفت.

ایلنا: سلامت غذایی هدفی متعالی است که تمامی ‌واحدهای تولیدی برای دستیابی به آن دو عنصر کیفیت و رضایت مشتری را دنبال می‌کنند. از جمله "تک ماکارون" که از سال ۱۳۷۳ مهمان سفره‌های ایرانی است.

از جمله مهمترین و پرطرفدارترین غلات مورد مصرف مردم، ماکارونی است که از سال ۱۳۷۳ تولید آن توسط شرکت "تک ماکارون" آغاز شده است و تا به امروز ادامه دارد. این شرکت تولیدی با تأمین ماشین‌آلات از کشور سوئیس همراه با رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید را آغاز و در مهرماه ۱۳۷۷ با تنوعی بالغ بر ۵ محصول رشته‌ای و ۱۰ محصول فرمی ‌و بصورت انبوه در کلیه نقاط کشور توزیع و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفت.

طبق بررسی‌های این مجموعه تولیدی، کیفیت منحصر بفرد محصولات، ارزش تغذیه‌ای بالا، بسته‌بندی زیبا و جذاب باعث شد تا محصولات "تک ماکارون" منطبق با اکثریت سلیقه‌ها و ذائقه‌ها قرار گرفته و اقبال عمومی ‌را به همراه داشته باشد.

پس از تکمیل ظرفیت خطوط شرکت تولیدی "تک ماکارون" در قالب طراحی جامع و از قبل برنامه‌ریزی شده طرحهای تحقیقاتی و توسعه‌ای خود را به صورت افزایش همزمان ظرفیت و تنوع محصولات (در دو مرحله، اول ۸۱-۸۰ و سپس در سال ۸۷-۸۶) در پیش گرفت. بطوریکه هم اکنون این شرکت با ۶ خط تولید محصولات ماکارونی قادر است بیش از ۴۵۰ تن محصولات مختلف را به بازار ارایه کند که با توجه به طرح توسعه به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

همزمان با راه‌اندازی واحد مدرن آردسازی آردداران در سال ۱۳۸۲ با گندم نرم و همچنین دستیابی به تکنولوژی مدرن آسیابانی گندم دوروم در سال ۱۳۸۴ و راه اندازی و بهره برداری واحد دوروم، دست‌یابی به کیفیت مطلوب ماکارونی سمولینا همتراز با کشورهای نام آشنای ماکارونی در ایتالیا سرلوحه کار شرکت "تک ماکارون" قرارگرفت، از این رو خطوط ۵ و ۶ با ظرفیت بالاتر (۲۰۰ تن در روز) با هدف دستیابی به بازارهای صادرات از شرکت فاوا خریداری، نصب و راه‌اندازی شد. طراحی مدرن و منطبق با اصول جهانی و استفاده از مصالح و لوازم مقاوم و درجه یک باعث شده است تا کیفیت محصولات از لحاظ بهداشتی مطابق با استانداردهای جهانی تولید گردد.

از سال ۱۳۹۹، تولید محصولات ارگانیک در دستور کار قرار گرفت و گام به گام شعار «همیشه در اوج» با جوایز و موفقیت‌های متعدد شرکت محقق شد.

این شرکت چشم انداز و مأموریت خود را کیفیت برتر در صنایع غذایی کشور با در نظر گرفتن اصول تعالی، نیازهای خاص صنایع غذایی و نیازها و انتظارات مشتریان، کسب فرصت ورود به بازارهای جهانی به غیر از بازارهای آفریقایی و آسیایی، جایگاه رهبر بازار داخلی با تمرکز ویژه بر اصول بهداشت و تغذیه، ارزش‌های اخلاقی، رعایت اصول اخلاقی حرفه‌ای در رقابت رعایت وجدان، صداقت، رابطه متقابل و اطمینان و مسئولیت پذیری در قبال ذینفعان، ایجاد فرصت‌های برابر برای همه، شایسته سالاری، توانمندسازی کارکنان و تضمین سلامت، رفاه و امنیت شغلی آنان قرار داده است.

امروز این واحد تولیدی با کسب موفقیت‌های متعدد از جمله صادرکننده نمونه ملی، تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان، واحد برگزیده  برترمشتری مدار، تندیس زرین جشنواره سلامت محور، صادرکننده نمونه، برند محبوب، جشنواره سلامت غذا، نشان تعالی کیفیت و جایزه دکتر هدایت توانسته ایستادن در اوج را از شعار به واقعیت تبدیل کند.

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز