خبرگزاری کار ایران

تیک آف سایپا با پرچمدارهای سال

تیک آف سایپا با پرچمدارهای سال
کد خبر : ۱۵۳۵۸۶۸

محصولات جدید سایپا با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی‌های مدرن، تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش را برای مشتریان به ارمغان آورده است.

به گزارش ایلنا؛ گروه خودروسازی سایپا در راستای برنامه‌های استراتژیک خود و به منظور پاسخگویی به نیازهای متنوع بازار، اقدام به تولید و عرضه محصولات جدید در کلاس‌های مختلف در سال جاری کرده است. این اقدام که نشان‌دهنده تعهد سایپا به نوآوری و ارتقاء کیفیت محصولات خود است با استقبال مردم مواجه شده است.

محصولات جدید سایپا با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی‌های مدرن، تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش را برای مشتریان به ارمغان آورده است.

این خودروها با توجه به نیازهای مختلف مشتریان، در کلاس‌های مختلف از جمله خودروهای اقتصادی، خانوادگی و لوکس عرضه می‌شوند. در همین راستا سایپا و زیرمجموعه‌های این شرکت معظم (به خصوص شرکت پارس خودرو) توانسته‌اند ضمن تولید و عرضه‌ی محصولات جدید خود در سال جاری، با برنامه‌ریزی برای سال آینده بخش بزرگی از نیازهای خودرویی کشور را رفع و رجوع کنند. تولید شاهین اتوماتیک، شاهین پلاس، اطلس در شرکت سایپا و همچنین خودروهای سهند و P۹۰ ( ال ۹۰ ایرانی) در شرکت پارس خودرو از جمله‌ی این محصولات هستند.

شاهین اتوماتیک

خودروی شاهین اتوماتیک سایپا با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته، تجربه‌ای متفاوت از رانندگی را ارائه می‌دهد. این خودرو با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر و گیربکس اتوماتیک CVT، قدرتی معادل ۱۰۹ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۱۷۸ نیوتن‌متر تولید می‌کند.

شاهین اتوماتیک با جلوپنجره و دستگیره‌های درب کرومی، رینگ‌های ۱۶ اینچی و نوشته توربو روی بدنه، ظاهری جذاب و شیک دارد. داخل کابین با تریم دو رنگ، صندلی‌های راحت و فضای بار ۴۲۰ لیتری، راحتی و آسایش را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

این خودرو با امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، کروز کنترل و دوربین دنده عقب، تجربه‌ای لذت‌بخش از رانندگی را به ارمغان می‌آورد. همچنین، سیستم‌های ایمنی پیشرفته‌ای مانند کنترل پایداری الکتریکی (ESP) و کنترل شروع حرکت در سربالایی، امنیت شما و خانواده‌تان را تضمین می‌کنند. این خودرو با قیمت مناسب و کیفیت بالا، انتخابی ایده‌آل برای خانواده‌های ایرانی است.

شاهین پلاس

شاهین پلاس سایپا یکی از جدیدترین محصولات شرکت سایپا است که با هدف ارائه خودرویی با کیفیت و امکانات بالا به بازار عرضه شده است. این خودرو با پیشرانه ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ تنفس طبیعی مجهز شده که توانایی تولید ۱۱۱ اسب‌بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. گیربکس این خودرو اتوماتیک ۶ سرعته است که عملکرد روان و مناسبی را ارائه می‌دهد.

از نظر طراحی، شاهین پلاس با طول ۴۴۴۶ میلی‌متر، عرض ۱۷۷۱ میلی‌متر و ارتفاع ۱۴۹۰ میلی‌متر، ظاهری مدرن و جذاب دارد. این خودرو به امکانات رفاهی متنوعی مانند صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی جلو، تریم دو رنگ در کابین، و شیشه‌های دودی عقب مجهز شده است.

از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به سیستم تعلیق جلو مک‌فرسون و تعلیق عقب یکپارچه تیر پیچشی اشاره کرد که سواری راحتی را برای سرنشینان فراهم می‌کند. همچنین، شاهین پلاس استاندارد آلایندگی یورو ۵ را پاس می‌کند و مصرف سوخت ترکیبی آن به ۷.۲ لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد.

این خودرو با توجه به امکانات و ویژگی‌های فنی خود، گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که به دنبال خودرویی با کیفیت و امکانات بالا هستند.

اطلس

خودرو اطلس یکی از جدیدترین محصولات شرکت سایپا است که با هدف جایگزینی خودروهای قدیمی‌تر مانند کوییک و تیبا طراحی شده است. این خودرو در چهار تیپ مختلف عرضه می‌شود: اطلس S، اطلس L، اطلس G و اطلس E. هر کدام از این تیپ‌ها دارای ویژگی‌ها و امکانات خاص خود هستند.

اطلس S و اطلس L به ترتیب نسخه‌های پایه با گیربکس دستی و اتوماتیک هستند. این دو تیپ دارای امکاناتی مانند کنترل حرکت در سربالایی، سنسور دنده عقب، دی‌لایت و صندلی عقب تاشو هستند.

اطلس G و اطلس E نسخه‌های فول آپشن این خودرو هستند که علاوه بر امکانات نسخه‌های پایه، دارای نمایشگر ۷ اینچی، دوربین دنده عقب، آینه‌های تاشو برقی، روکش صندلی‌های چرمی و سانروف هستند.

از نظر فنی، خودرو اطلس از پیشرانه M۱۵ با حجم ۱.۵ لیتر و توان ۹۰ اسب‌بخار بهره می‌برد. این پیشرانه با تکنولوژی آلایندگی یورو ۵، مصرف سوخت ترکیبی حدود ۶.۹۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد. ظرفیت مخزن سوخت این خودرو نیز ۴۱ لیتر است.

اطلس با طراحی مدرن و امکانات متنوع

اطلس گزینه‌ای مناسب برای خریداران ایرانی است که به دنبال خودرویی با کیفیت و امکانات به‌روز هستند.

جهت اطلاع از اخبار روز شرکت سایپا می‌توانید به وب سایت سایپا نیوز مراجعه کنید.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز