خبرگزاری کار ایران

در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل:

تماس های مرکز ۱۲۲ آبفا البرز در ۴ ماه نخست امسال ۲۸ درصد کاهش داشت

تماس های مرکز ۱۲۲ آبفا البرز در ۴ ماه نخست امسال ۲۸ درصد کاهش داشت
کد خبر : ۱۵۰۹۲۸۲

مدیرعامل شرکت آبفا استان البرز از کاهش تماس های دریافتی و حوادث حوزه آب و فاضلاب در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، حمیدرضا نامداری با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد تماس ها و گزارشات مشترکان طی چهار ماهه نخست سال جاری ۱۱۴هزار و ۳۰۹ مورد ثبت شده که این تعداد در زمان مشابه سال گذشته ۱۵۹ هزار و ۶۱۶ مورد بوده است. 

وی ادامه داد: گزارشات دریافتی نمایانگر کاهش ۲۸ درصدی تماس های دریافتی در مرکز پاسخگویی به مشتریان شرکت آب و فاضلاب می باشد. 

مدیر عامل آبفا البرز تصریح کرد: طی یکسال گذشته اقدامات فنی و مهندسی خوبی در مسیر تامین آب شرب پایدار و پیشگیری از قطع یا افت فشار آب و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب در سطح استان محقق گردیده که به رغم ورود موج گرمای جهانی به ایران و منطقه و بالتبع ناترازی برق، کاهش گزارشات مردمی و تماس های مشترکان با مرکز ۱۲۲ شرکت حکایت از این مهم دارد.

نامداری در خاتمه گفت:در تلاش هستیم تا با تمام توان و استفاده از ظرفیت های موجود، نیاز مشترکان در زمان اوج مصرف آب شرب را برآورده ساخته و به بهترین نحو ممکن از تنش آبی جاری گذر کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز