خبرگزاری کار ایران

اجرای فاز دوم جداره سازی بازار تبریز آغاز شد

اجرای فاز دوم جداره سازی بازار تبریز آغاز شد
کد خبر : ۱۴۹۰۳۵۴

شهردار منطقه ۸ تبریز از آغاز عملیات جداره سازی بلوار جمهوری اسلامی در فاز دوم پروژه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حسین منیری فر ضمن اعلام خبر فوق گفت: با توجه به وضعیت نامناسب نمای بیرونی بازار و بلوار جمهوری، عملیات جداره سازی بلوار جمهوری اسلامی توسط شهرداری منطقه ۸ با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان از ماه گذشته آغاز شده و بعد از تکمیل فاز یک این طرح، عملیات اجرایی فاز دوم مرمت از روز گذشته آغاز شد.

وی  با اشاره به وضعیت قبلی جداره های بیرونی بازار تبریز گفت: وضعیت قبلی جداره های بیرونی بازار و بلوار جمهوری اسلامی، در شان بافت تاریخی شهر نبود که در راستای ساماندهی نمای بیرونی بازار، بعد از برگزاری جلسات متعدد و تصویب طرح، پروژه جداره سازی بلوار جمهوری حدفاصل تقاطع دارایی تا میدان نماز را از ماه قبل، آغاز و زیرنظر کارشناسان میراث فرهنگی، اجرایی می کنیم.

شهردار منطقه ۸ تصریح کرد: پروژه جداره سازی بلوار جمهوری در دو ضلع شمالی و جنوبی به طول یک هزار و ۶۰۰ متر، حدفاصل دارایی تا میدان نماز در دست اجراست که بعد از اتمام پاکسازی نازیبایی های موجود در جداره ها، عملیات مرمتی و نماکاری آجری جداره ها،  بصورت سنتی و همگون با بافت تاریخی تبریز، اجرایی و بعد از مرمت بخش های مختلف، عملیات نورپردازی حرفه ای آن قسمت، توسط کارشناسان زیباسازی منطقه هشت اجرایی می شود.

منیری فر همچنین گفت: با توجه به خرابی برخی چراغ های روشنایی در معابرسطح حوزه،  عملیات اصلاح و نوسازی آنها توسط عوامل برق معاونت خدمات شهری انجام پذیرفت.

وی افزود: حفظ و تامین روشنایی معابر، یکی از مهمترین وظایف معاونت خدمات شهری است که شهرداری منطقه ۸ در این راستا، بصورت دوره ای اقدام به تعمیر و  نوسازی چراغهای روشنایی در معابر مرکزی شهر کرده و مانع تاریکی معابر سطح می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز