خبرگزاری کار ایران

اعلام فراخوان دوازدهمین جشنواره ملی دوسالانه عکس و تصویرگری رشد

اعلام فراخوان دوازدهمین جشنواره ملی دوسالانه عکس و تصویرگری رشد
کد خبر : ۱۲۷۴۶۴۶

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی فراخوان شرکت در دوازدهمین جشنواره ملی دوسالانه عکس و تصویرگری رشد را با دعوت از عکاسان و تصویرگران منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، دوازدهمین جشنواره ملی دوسالانه عکس و تصویرگری رشد از تصویرگران و عکاسان دعوت می‌کند با نگاه خلاقانه خود، براساس موضوعات جشنواره، لحظاتی به یادماندنی و تأمل برانگیز را به تصویر بکشند و با هنر خویش دریچه‌ای نو به روی مخاطبان بگشایند. نگرش اندیشمندانه و آثار هنرمندانه شرکت‌کنندگان غنابخش این جشنواره خواهد بود. 

محورهای برشمرده این دوره از جشنواره بر فضاسازی مدرسه‌های امروزی، روش‌های نوین آموزشی و نیازهای تصویری مجلات رشد، کتاب‌های درسی و عموم منابع آموزشی و تربیتی تمرکز ویژه دارند. رویکرد جشنواره، استفاده مناسب از آثار برگزیده در تکمیل بسته‌های تربیت و یادگیری وزارت آموزش و پرورش است. 

عکاسان و تصویرگران می‌توانند در دو گروه سنی هنرمندان بزرگسال و هنرمندان دانش‌آموز در این جشنواره شرکت کنند. هنرمندان بزرگ‌سال شامل عکاسان، تصویرگران حرفه‌ای، معلمان و مربیان؛ و هنرمندان دانش‌آموز شامل دانش‌آموزان ۱۳ تا ۱۸ساله هستند. 

موضوعات جشنواره در گروه سنی هنرمندان بزرگسال به شرح زیر است: 

1. مدرسه، خانه دوم

الف) موقعیت‌های متنوع تربیتی (مناسبت‌ها، مراسم، اردوها و جشن‌ها)؛ 

ب) اتفاقات و رخدادهای جالب مدرسه. 

2. نهاد خانواده

الف) مدرسه و خانواده؛ 

ب) مسجد و خانواده؛ 

ج) مدرسه، مسجد و خانواده. 

3. کتاب درسی

بازآفرینی تصویری: 

الف) قصه‌ها، شعرها و…؛ 

ب) فعالیت‌های علمی؛ 

ج) سرزمین پرگهر ایران (بناهای تاریخی، مناسبت‌های ملی و دینی، محیط زیست، حیات وحش، طبیعت، آیین‌های قومی و منطقه‌ای و…). 

4. بخش جنبی

شعار سال (تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین)؛ 

مهدویت

موضوعات جشنواره در گروه سنی هنرمندان دانش‌آموز به شرح زیر است: 

1. آزاد؛ 

2. کتاب‌های درسی: تمام موضوعات و رخدادها در همه گونه (ژانر) های عکاسی و تصویرسازی که مستقیم یا غیرمستقیم با کتاب‌های درسی ارتباط داشته باشند. 

همچنین علاقمندان می‌توانند برای آگاهی از مقررات، امتیازها و جوایز جشنواره ملی دوسالانه عکس و تصویرگری رشد به اینجا وارد شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز