خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با مشکلات عدیده‌ای روبرو است

سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با مشکلات عدیده‌ای روبرو است
کد خبر : ۱۴۹۹۸۹۶

عضو شورای شهر تهران با اشاره به عملکرد سازمان فناوری اطلاعات شهرداری گفت: به نظر من بعد از اینکه سامانه شهرداری تهران مورد هک قرار گرفت، این سازمان دچار مشکلات عدیده‌ای شد که تا الان نیز با این مشکلات دست به گریبان است.

«جعفربندی شربیانی» عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که روز گذشته در صحن علنی شورا اعلام شد که حسابرسی سازمان فناوری اطلاعات هم به لحاظ محتوا و هم به لحاظ شکلی دچار مشکل است، نظر شما درباره عملکرد این سازمان چیست، گفت: در حسابرسی‌ها از حیث موضوعات مالی و هزینه‌کرد در اصل شرکت‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.متغیرهایی که در حسابرسی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، کاملا روشن و مشخص است. اما اینکه ما در حوزه سازمان فناوری در اصل توانسته‌ایم رضایت‌مندی حاصل کنیم به نظر من بعد از اینکه سامانه شهرداری تهران مورد هک قرار گرفت این سازمان دچار مشکلات عدیده‌ای شد که تا الان نیز با این مشکلات دست به گریبان است.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه این سازمان نمی‌تواند در برخی از موارد خدمات سریع ارائه دهد و ما در شورا تلاش کرده‌ایم که به این موضوع کمک کنیم، اما هنوز آن نتیجه مطلوب را به دست نیاورده‌ایم.

شربیانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در واکنش به مجوز ساخت ساختمان‌های ۱۶ طبقه در محدوده منطقه ۲۱ و نزدیک به حریم فرودگاه تهران که از سوی یکی از اعضای شورای شهر مطرح شده بود، گفت: با سابقه‌ای که در حوزه هواپیمایی دارم و در این حوزه فعال بوده‌ام، حتما حریم فرودگاه استعلام می‌شود و حتما اجازه ساخت ۱۶ طبقه در این محدوده‌ها داده نمی‌شود، چراکه این یک موضوع بین‌المللی است یعنی جزو قوانینی است که «یاتا» یا انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی هرساله فرودگاه‌ها را ارزیابی کرده و تقریبا هم موضوعی نیست که به راحتی بخواهد از آن عبور کند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: البته من خودم در جریان این موضوع نیستم و این مورد را نیز حتما بررسی خواهم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز