خبرگزاری کار ایران

مدیر فروش صنایع غذایی «موسوی»:

تهدید موجودیت صنایع غذایی با قیمت‌گذاری دستوری

تهدید موجودیت صنایع غذایی با قیمت‌گذاری دستوری
کد خبر : ۱۴۹۸۱۱۰

مدیر فروش صنایع غذایی «موسوی» با اشاره به تبعات قیمت‌گذاری دستوری، گفت: متاسفانه قیمت‌گذاری دستوری از جمله مشکلات جدی صنایع غذایی است و اگر این قیمت‌گذاری دستوری به این شکل ادامه پیدا کند، همین تولیدات فعلی نیز دچار صدمات جدی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، بابک دارفرین، مدیر فروش صنایع غذایی موسوی با بیان این مطلب، تاکید کرد: با این حجم زیاد هزینه‌ها و مشکلاتی که در تولید وجود دارد، اگر مشکلات تولید مرتفع نشود، صدمات جدی به کسب و کارهای تولیدکنندگان وارد خواهد آمد که تمام کشور از این مسئله متضرر خواهد شد.

 نیم قرن فعالیت صنایع غذایی «موسوی»

مدیر فروش صنایع غذایی «موسوی»  گفت: محصولات این شرکت  از سال 1357 با استفاده از بهترین میوه‌جات و با بهترین کیفیت به بازارهای مصرف عرضه می‌شود؛ در واقع خود مردم، مبلغین اصلی برند «موسوی» هستند و تا به‌حال از محصولات موسوی کاملا راضی بوده‌اند.

مشتری‌مداری

دارفرین عنوان کرد: مطلبی با این عنوان روی تمام محصولات «موسوی» وجود دارد که اگر کسی محصولات ما را خریداری و کمی از آن را مصرف و از کیفیت آن راضی نباشد، به‌راحتی می‌تواند آن را عودت دهد و ما خود را موظف می‌دانیم که خواسته مشتریان را برآورده کنیم.

وی اضافه کرد: چنین تعهدی از طرف شرکت نشان دهنده اهمیتی است که صنایع غذایی موسوی برای کیفیت محصولات خود و احترامی است که برای مشتریان دارد.

اشتغالزایی

دارفرین با بیان اینکه در حال حاضر شرکت با تمام ظرفیت خودش فعالیت دارد و این ظرفیت در‌صورت نیاز قابل افزایش خواهد بود، گفت: بیش از 300 نفر به‌صورت مستقیم در این مجموعه مشغول به کار هستند و بیش از 500 نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم با این شرکت همکاری دارند و امیدواریم که بتوانیم تعداد اشتغالزایی را افزایش هم بدهیم.

موانع صادراتی

مدیر فروش صنایع غذایی «موسوی» در مورد صادرات محصولات این شرکت نیز بیان کرد: در بازارهای بین‌المللی تقاضای زیادی برای محصولات موسوی وجود دارد و به بسیاری از کشورها از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، آذربایجان، هندوستان و دیگر کشورها صادرات انجام می‌شود، اما لازم است که موانع عجیب و غریبی که بر  سر راه صادارت وجود دارد، مرتفع و این موانع برداشته شود؛ متاسفانه موانع زیادی بر سر راه صادرات وجود دارد که کار صادرات را برای شرکت‌ها بسیار دشوار کرده است که اگر این موانع رفع شود می‌تواند باعث توسعه تولید و اشتغالزایی باشد.

انتهای پیام/
حسین کاظمی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز