خبرگزاری کار ایران

رییس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی پزشکیان:

مردم به کسی رای بدهند که به دنبال تعامل با دنیا باشد

مردم به کسی رای بدهند که به دنبال تعامل با دنیا باشد
کد خبر : ۱۴۹۹۷۶۹

رییس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان اصفهان گفت: توصیه ما به مردم این است که پای صندوق رای حاضر شوند و به کسی رای دهند تا باعث شود دیگر فیلترینگ و تحریم نداشته باشیم و کشور دنبال منازعات منطقه ای و بین المللی نرود تا بتوانم یک سیاست تعاملی مثبت با همه کشورها داشته باشیم.

مرتضی طهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در اصفهان افزود: آنچه مورد نظر ماست، افزایش مشارکت مردم در انتخابات به نحو شایسته است. تعداد زیادی از مردم بدلایل مختلف در انتخابات گذشته شرکت نکردند و تلاش ما برآن است که نظر این آحاد را برای شرکت در انتخابات جلب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دلیلی که ما برای مشارکت در انتخابات داریم، بحران های زیادی است که کشور را فرا گرفته و در موقعیتی هستیم که این بحران‌ها در حال سررسید شدن هستند.

طهرانی تصریح کرد: معتقدیم دولت قبلی نتوانست برای مهار بحران ها کار چندانی انجام دهند و برخی هم که اکنون در معرض رای مردم قرار دارند، می خواهند راه دولت قبل را ادامه دهند.

رییس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان گفت: دولت قبلی به قول های انتخاباتی خود نتوانست جامعه عمل بپوشاند و در زمینه معیشت و فرهنگ مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد و تلاش ما این است کشور را از این بحران نجات دهیم.

وی خاطرنشان کرد: آخرین توصیه ما به مردم این است که پای صندوق رای حاضر شوند و به کسی رای دهند تا باعث شود دیگر فیلترینگ و تحریم نداشته باشیم و کشور دنبال منازعات منطقه ای و بین المللی نرود تا بتوانم یک سیاست تعاملی مثبت با همه کشورها داشته باشیم.

وی افزود: مردم به کسی رای دهند که دوران ریاست جمهوریش، دختران و زنان در داخل آزار و رنج نبینند، دانشجویان بتوانند به تحصیل ادامه دهند و قصد مهاجرت نداشته و یا اگر رفتند رغبتی برای بازگشت به کشور و خدمت به میهن شان را داشته باشند تا بسیاری از معضلاتی که جامعه گرفتار آن هاست مانند گرانی، تورم و تحریم ها سرو سامان بگیرد و بهبودی در زندگی مردم ایجاد شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز