خبرگزاری کار ایران

باشگاه مشتریان آروا، پیشگام در ارائه خدمات نوین در صنعت ابزار

باشگاه مشتریان آروا، پیشگام در ارائه خدمات نوین در صنعت ابزار
کد خبر : ۱۴۶۰۰۹۷

شرکت توزیع ابزار آروا، به عنوان نامی شناخته شده در صنعت ابزارآلات ایران، همواره در تلاش بوده تا با ارائه محصولات باکیفیت و خدمات نوین، رضایت مشتریان خود را جلب کند.

 

راه اندازی باشگاه مشتریان آروا گامی دیگر در راستای جلب هر چه تمامتر رضایت مشتریان است. این باشگاه با ارائه مزایای منحصر به فرد، تجربه ای بی نظیر از خرید و استفاده از خدمات آروا را برای مشتریان این شرکت و حتی سایر مصرف کنندگان ابزارآلات رقم خواهد زد.

شرکت توزیع ابزار آروا، با ارائه خدمات نوین و موثر درصدد خدمت رسانی به شاغلان صنف ابزار است. گارانتی معتبر، شبکه گسترده خدمات پس از فروش، سرعت در ارائه خدمات، استفاده از قطعات یدکی اصل، ارائه خدمات توسط تکنسین های مجرب و مشاوره های رایگان، تنها بخشی از تعهدات آروا به مشتریان خود است.

آروا، پیشرو در ارائه خدمات نوین به مشتریان، باشگاه مشتریان خود را با هدف ارائه مزایای منحصر به فرد و ایجاد تجربه ای لذت بخش از خرید و استفاده از محصولات آروا راه اندازی کرد. توضیحات بیشتر را در لینک زیر در مورد باشگاه مشتریان آروا می توانید به دست آورید.

https://arvatools.com/arva-club/

عضویت در باشگاه مشتریان آروا، دروازه ای به دنیایی از مزایای شگفت انگیز است که شامل گارانتی بیشتر، تخفیفات شگفت انگیز، دسترسی زودهنگام به محصولات جدید، پیشنهادات و هدایای خاص، و عرضه رایگان کالا و... می شود.

باشگاه مشتریان آروا، یک برنامه وفادارانه است که به منظور ارج نهادن به مشتریان و صنعتگران ایرانی، و همچنین تمامی فعالانی که در جهت پیشرفت صنعت این کشور تلاش می کنند، طراحی و اجرا شده است.

شایان ذکر است، این طرح برای اولین بار در ایران به اجرا درآمده و بانی این ایده نو و منحصر به فرد، شرکت توزیع ابزارآلات آروا است.

نحوه عضویت در باشگاه مشتریان آروا

باشگاه مشتریان آروا، پیشگام در ارائه خدمات نوین در صنعت ابزار

آروا، با هدف تسهیل عضویت در باشگاه مشتریان خود و ارائه خدمات بهتر به مشتریان، فرایندی ساده و آسان را طراحی کرده است.

برای عضویت در باشگاه مشتریان آروا، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به وب سایت آروا به آدرس https://arvatools.com/ مراجعه کنید.
  • در منوی سایت، بخش باشگاه مشتریان را برگزینید.
  • در فرم عضویت، اطلاعات خود را به طور کامل و دقیق وارد کنید.

پس از تأیید عضویت، شما به جمع مشتریان وفادار آروا در باشگاه مشتریان خواهید پیوست و می توانید از مزایای ویژه آن بهره مند شوید.

پیش بینی می شود با توجه به مزایای جذاب و منحصر به فرد باشگاه مشتریان آروا، شاهد استقبال چشمگیر مشتریان از این طرح باشیم و در مدت کوتاهی پس از راه اندازی، به عنوان یکی از برنامه های موفق مبتنی بر مشتری مداری در ایران شناخته شود.

شرکت توزیع ابزار آروا، با سابقه ای درخشان در ارائه خدمات نوین در زمینه توزیع ابزارآلات، همواره در تلاش بوده تا با ارائه بهترین محصولات و خدمات، رضایت مشتریان خود را جلب کند.

این شرکت، علاوه بر فعالیت های تولیدی خود، در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، به حمایت از آموزش فنی و حرفه ای، کارآفرینی و اشتغال زایی، و نیز حفظ محیط زیست می پردازد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز