خبرگزاری کار ایران

همگام با ملت غیور ایران

حماسه حضور تلاشگران ذوب آهن اصفهان در انتخابات

حماسه حضور تلاشگران ذوب آهن اصفهان در انتخابات
کد خبر : ۱۴۹۹۰۳۰

تلاشگران و مسئولین ذوب آهن اصفهان همگام با قشرهای مختلف مردم در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم حضور یافتند.

در این دوره از انتخابات برای رفاه هرچه بیشتر رای دهندگان با هماهنگی‌های صورت گرفته فرایند رای‌گیری در سه محل از مجتمع بزرگ ذوب‌آهن اصفهان در حال انجام است. بدین ترتیب که در ابتدا از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر در مسجد شهید دستغیب بخش کوره بلند سپس از ساعت 12 تا 17 در مسجد الغدیر بخش فولادسازی و از ساعت 17 تا پایان مهلت تعیین شده در مسجد والفجر بخش آگلومراسیون رای گیری صورت می گیرد. 

در این بین گفتگویی داشتیم با تنی چند از مسئولین و همکاران گرامی که در ادامه می‌خوانید:

محمدعلی اعلایی سرپرست مدیریت امور تولید گفت: شرکت در انتخابات و دخیل بودن در آینده مملکت وظیفه هر ایرانی است. مجتمع بزرگ ذوب آهن اصفهان که همانند یک شهر می‌باشد دارای حوزه رای گیری است که این فرایند طبق زمان‌بندی‌های اعلام شده در حال انجام است و جای دارد از دست اندرکاران برگزاری و حافظان امنیت این حوزه اخذ رای تقدیر و تشکر به عمل آید. 

علایی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب حضور حداکثری و رقابت سالم خط مشی این انتخابات است. امید است فرد کارآمدی که انتخاب می‌شود با رعایت مبانی جمهوری اسلامی در مرتفع کردن مسائل و مشکلات کشور موفق باشد.

سرهنگ علی اصغر عطایی رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان اصفهان گفت: مردم همیشه در صحنه ایران به ویژه کارکنان زحمتکش کارخانه ذوب آهن اصفهان حضوری حماسی پای صندوق‌های رای دارند. به فرموده مقام معظم رهبری حضور پرشورتر و انقلابی‌تر مردم پای صندوق‌های رای ناامیدی بیشتری برای دشمنان در پی خواهد داشت.

عطایی ابراز امیدواری کرد: مردم علاوه بر حضور پرشور دست به انتخابی انقلابی بزنند تا برای آینده نظام و انقلاب کارآمد بوده و اهداف انقلاب را چه در داخل و چه در منطقه و دنیا به بهترین شکل دنبال کند.

سرهنگ علیرضا فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان گفت: به حول و قوه الهی حماسه دیگر توسط مردم بصیر و شریف ایران رقم می‌خورد و چهاردهمین رئیس محترم جمهور به دست مردم انتخاب خواهد شد. سهم کارکنان شریف ذوب آهن اصفهان نیز در این انتخابات محفوظ است و پیش از انتخابات با برگزاری نهضت‌های روشنگری در جای جای این مجتمع بزرگ صنعتی، کارگران عزیز نشان دادند که علاقمند به حضور در این انتخابات بزرگ هستند تا بتوانند نقش خود را در دریای بیکران ملت آشکار کنند. وی افزود : انشالله  با درایت و بصیرتی که در هم‌وطنان ما وجود دارد فرد اصلح از دل صندوق‌های رای انتخاب شود و منویات و مصادیقی که توسط مقام معظم رهبری  برای خدمت رسانی به مردم تعریف شده به خوبی پیاده کرده و در دیپلماسی بین المللی و در میدان داخلی ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشد.

رضا محمدیان تکنسین مکانیک بخش کوره‌بلند گفت: هر مسلمان و هر شخصی وظیفه شرعی و انسانی دارد که در سرنوشت کشورش دخیل باشد و با انتخاب رئیس جمهور اصلح در پیشرفت و آینده کشور سهیم باشد. همچنین انتظار ما از رئیس جمهور آینده این است که در جهت رشد و تعالی اقتصادی مملکت و همینطور رشد معنوی هم‌وطنانمان تلاش کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز