خبرگزاری کار ایران

در سفر خانوادگی به جنوب، در این شهرها اقامت کنید

در سفر خانوادگی به جنوب، در این شهرها اقامت کنید
کد خبر : ۱۴۹۹۱۶۹

در سفر خانوادگی به جنوب، اقامت در جزایر کیش و قشم و هرمز تجربه‌ای بی‌نظیر از طبیعت و تفریحات دریایی را به شما هدیه می‌دهد. این جزایر با سواحل زیبا، بازارهای محلی و جاذبه‌های طبیعی منحصربه‌فرد، سفری خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زنند. برای آشنایی بیشتر با جذابیت‌ها و نقاط دیدنی این جزایر، ادامه متن را مطالعه کنید.

 

ایران پهناور، سرزمینی پر از تنوع و زیبایی است که هر گوشه‌ای از آن، قصه‌ای منحصربه‌فرد برای روایت دارد. در میان این گنجینه بی‌نظیر، جنوب ایران با سواحل نیلگون، نخلستان‌های سرسبز، مردمانی خونگرم و فرهنگ غنی، مقصدی ایده‌آل برای سفرهای خانوادگی محسوب می‌شود.

سفر به جنوب، فرصتی برای تجربه آداب و رسوم کهن، چشیدن طعم غذاهای دریایی لذیذ، گشت و گذار در بازارهای سنتی و پرشور و غرق شدن در طبیعت بکر و تماشایی است. اگر قصد دارید سفری خاطره‌انگیز و سرشار از لحظات شاد و به‌یادماندنی را برای خانواده خود رقم بزنید، جنوب ایران با آغوش گرم خود پذیرای شما خواهد بود.

در این مقاله، به معرفی برخی از بهترین شهرهای جنوب ایران برای سفرهای خانوادگی می‌پردازیم تا در انتخاب مقصد سفرتان یاری‌گر شما باشیم.

لذت تجربه تفریحات آبی مهیج با اجاره سوئیت در کیش

جزیره کیش، بهشتی برای عاشقان تفریحات آبی است. از غواصی در میان مرجان‌های رنگارنگ و گشت و گذار در اعماق دریا گرفته تا تجربه سرعت و هیجان با جت اسکی و پاراسل، کیش برای هر سلیقه‌ای تفریحی آبی دارد.

اما چه چیزی می‌تواند لذت سفر به کیش و تجربه این تفریحات هیجان‌انگیز را دوچندان کند؟ بدون شک، اقامت در سوئیتی مجهز و مدرن با چشم‌اندازی رو به دریا و دسترسی آسان به ساحل، نقش مهمی در ارتقای کیفیت سفر شما خواهد داشت.

با اجاره سوئیت در کیش، دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه برای رفت و آمد به ساحل و اسکله ندارید. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز و با قدم‌هایی کوتاه، به ساحل رفته و از تفریحات آبی لذت ببرید. برخی از تفریحات آبی محبوب در کیش عبارتند از:

  •  غواصی
  •  جت اسکی
  •  پاراسل
  •  غواصی اسکوبا
  • قایق‌سواری

برای انتخاب سوئیت مناسب در کیش، به فاکتورهای مختلفی مانند: موقعیت مکانی، امکانات رفاهی، قیمت و... توجه کنید. بی شک با تجربه تفریحات آبی مهیج با اجاره سوئیت در کیش، سفری خاطره‌انگیز و پرماجرا را برای خود و خانواده‌تان رقم خواهید زد.

خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از سفر به هرمز و لذت تماشای سواحل بکر

در سفر خانوادگی به جنوب، در این شهرها اقامت کنید

جزیره هرمز، با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی‌نظیر، مقصدی ایده‌آل برای سفر و گردشگری است. سواحل بکر و دست‌نخورده، یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این جزیره، به شمار می‌رود که توجه هر گردشگری را به سوی خود جلب می‌کند.

در سفر به هرمز، می‌توانید از تماشای رنگ‌های خیره‌کننده خاک و صخره‌های این جزیره لذت ببرید. قدم زدن در ساحل شنی سرخ، تماشای درخشش خاک نقره‌ای در زیر نور خورشید و یا غرق شدن در آرامش ساحل لاک‌پشت‌ها، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. برخی از سواحل بکر و دیدنی هرمز شامل:

ساحل سرخ

این ساحل، معروف‌ترین ساحل هرمز است که به دلیل وجود خاک سرخ رنگ در آن، به این نام مشهور شده است. رنگ سرخ این خاک، ناشی از اکسید آهن موجود در آن است. قدم زدن در این ساحل و تماشای رنگ سرخ آن، تجربه‌ای بی‌نظیر و به‌یادماندنی خواهد بود.

ساحل نقره‌ای

این ساحل، در نزدیکی معدن خاک سرخ هرمز قرار دارد و به دلیل وجود ذرات ریز درخشان در شن‌های آن، به ساحل نقره‌ای معروف شده است. درخشش این ذرات در زیر نور خورشید، منظره‌ای چشم‌نواز و تماشایی را خلق می‌کند.

ساحل لاک‌پشت‌ها

این ساحل، مکانی آرام و خلوت است که لاک‌پشت‌های دریایی برای تخم‌گذاری به آن می‌آیند. تماشای لاک‌پشت‌ها در حال تخم‌گذاری و یا نوزادان لاک‌پشت‌ها در حال خروج از تخم، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی است.

بهترین زمان سفر به هرمز، فصل‌های پاییز و زمستان است. در این فصل‌ها، هوا خنک و مطبوع بوده و می‌توانید از گشت و گذار در جزیره لذت ببرید. سفر به هرمز و تماشای سواحل بکر و دست‌نخورده این جزیره، تجربه‌ای منحصربه‌فرد خواهد بود. با رزرو اقامتگاه بوم گردی، می‌توانید از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرید و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید.

آشنایی با بهترین مراکز خرید قشم

در سفر خانوادگی به جنوب، در این شهرها اقامت کنید

جزیره قشم به عنوان یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در ایران، بهشت دوستداران خرید است. تنوع کالا، قیمت مناسب و کیفیت مطلوب اجناس، این جزیره را به گزینه‌ای ایده‌آل برای خرید تبدیل می‌نماید. در این بخش، به معرفی برخی از بهترین مراکز خرید قشم می‌پردازیم تا شما بتوانید خریدی خاطره‌انگیز را تجربه نمایید:

مجتمع تجاری ستاره قشم

مجتمع تجاری ستاره قشم، یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید این جزیره است. در این مجتمع، می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، اسباب‌بازی و... را با قیمتی مناسب پیدا کنید.

هایپرمارکت بزرگ این مجتمع، تمامی نیازهای روزانه شما را از مواد غذایی گرفته تا لوازم بهداشتی، برآورده می‌کند. همچنین، در فودکورت این مجتمع می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو کنید. شهربازی سرپوشیده آن نیز مکانی مناسب، برای تفریح کودکان و نوجوانان محسوب می‌شود.

بازار سنتی قشم

بازار سنتی قشم، یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین بازارهای ایران است. در این بازار می‌توانید انواع ادویه‌جات، خرما، صنایع‌دستی، پوشاک محلی، فرش و... را با قیمتی مناسب تهیه نمایید. گشت و گذار در این بازار پر پیچ و خم، تجربه‌ای به‌یادماندنی خواهد بود.

مجتمع تجاری دو دلفین 1 و 2

مجتمع تجاری دو دلفین، مجموعه‌ای از دو پاساژ مجزا است که در مجاورت یکدیگر قرار دارند. در این مجتمع، می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، اسباب‌بازی و... را با قیمتی مناسب پیدا کنید. فودکورت این مجتمع، مکانی مناسب برای صرف غذا و یا نوشیدن قهوه است.

با اجاره سوئیت در قشم به راحتی قادر خواهید بود پس از استراحتی کامل، به سراغ خریدی امن و لذت‌بخش در قشم بروید. حال که با بهترین شهرهای جنوب ایران آشنا شده‌اید، با خاطری آسوده می‌توانید در سفر خانوادگی به جنوب، در این شهرها اقامت کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز