خبرگزاری کار ایران

آغاز ساخت بیش از ۲۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید اصفهان

آغاز ساخت بیش از ۲۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید اصفهان
کد خبر : ۱۵۰۷۹۷۴

عملیات احداث بیش از ۲۸ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان روز دوشنبه آغاز شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مدیرکل راه و شهرسازی این استان با اشاره به وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید افزود: بیش از ۴۶۵ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در استان ثبت نام کردند که از این تعداد افزون بر ۲۲۹ هزار نفر برای شهرهای جدید استان و مابقی مربوط به شهرهای بالا و زیر یکصد هزار نفر جمعیت هستند.

علیرضا قاری‌ قرآن ادامه داد: تاکنون پروژه بیش از ۲۸ هزار و ۱۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان(بهارستان، فولادشهر و مجلسی) تخصیص داده شده است.

وی اظهار داشت: پس از پالایش‌ متقاضیان ثبت نامی برای شهرهای جدید استان از جمله بهارستان، مجلسی و فولادشهر، بیش از ۶۸ هزار نفر حائز شرایط فعال شناخته شدند که از این تعداد بالغ از ۵۵ هزار نفر مربوط به شهر جدید بهارستان، افزون بر ۱۱ هزار و ۹۰۰ نفر مربوط به شهر جدید فولادشهر و ۹۵۰نفر مربوط به شهر جدید مجلسی بودند.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۶۴ هزار و ۸۰۰ نفر از متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان تأیید نهایی تجمعی(دارای چهار شرط) شده و از این تعداد نیز افزون بر ۳۰ هزار و ۸۰۰ نفر اقدام به افتتاح حساب کرده‌اند.

قاری قرآن خاطرنشان کرد: افزون بر ۲۹ هزار و ۵۰۰ متقاضی در این شهرها دارای آورده بیش از ۴۰ میلیون تومان هستند.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۲۳۰ پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان تعیین و در این شهرها برای ساخت افزون بر ۲۹ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی با سازنده قرارداد منعقد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان، یکی از اهداف اجرای طرح نهضت ملی مسکن را بسترسازی برای رونق تولید در حوزه مسکن و ساختمان و برقراری تعادل بین عرضه و تقاضا اعلام و تصریح کرد: در راستای کاهش معضلات تأمین مسکن برای متقاضیان واقعی، زمین ارزان قیمت اقساطی برای اجرای واحد نیز در اختیار آنها گذاشته شده است، بنابراین مردم نباید اجازه دهند که فرصت طلبان با خرید و فروش امتیاز آنها، در این طرح اخلال ایجاد کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز