خبرگزاری کار ایران

بخشنامه ساعت کاری جدید ادارات خوزستان ابلاغ شد

بخشنامه ساعت کاری جدید ادارات خوزستان ابلاغ شد
کد خبر : ۱۵۲۶۰۰۲

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان بخشنامه ساعت جدید فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از استانداری خوزستان، حجت الله دهدشتی پنحشنبه در این خصوص بیان کرد: بر اساس اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور زمان فعالیت اداری دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری بانک‌ها (دولتی و خصوصی) شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی در خوزستان از تاریخ ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ به حالت قبل برگشت.

وی گفت: ساعت آغاز به کار ادارات خوزستان از تاریخ ۱۷ شهریور ماه جاری هفت و پایان کار ۱۵:۴۵ دقیقه است.

دهدشتی افزود: ساعت آغاز به کار مراکز آموزش عالی پژوهشی و بخش‌های آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها از ساعت هشت صبح است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان ادامه داد: مراکز امدادی و بهداشتی و بخش‌های ارائه دهنده خدمات عمومی، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری و آتش‌نشانی‌ها موظف هستند در خصوص کارکنان شاغل در حوزه اداری بر اساس این بخشنامه طبق روال قبل و ضوابط مربوطه نوبت کاری ارائه خدمت کنند.

وی زمان فعالیت بانک‌ها را بر اساس دستورالعمل شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد.

دهدشتی تصریح کرد: همچنین کارکنان شامل قانون شماره ۴۵۸۱۸ ،موضوع کاهش ساعت کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص و قانون شماره ۳۱/۵۷۲۶ موضوع حمایت از حقوق معلولان استفاده می‌کنند از تاریخ ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۳ از مزایای قوانین کاهش ساعت کار بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس در راستای حمایت از خانواده‌ها و کاهش دغدغه والدینی که هر ۲ در دستگاه‌های اجرایی شاغل هستند و فرزند محصل در مقطع پیش دبستانی و دبستان دارند دستگاه‌ مربوطه در تعامل با یکدیگر مکلف هستند با شناور شدن ساعت شروع به کار یکی از والدین موافقت و همکاری کنند.

دهدشتی افزود: کارکنان زن سرپرست خانوار که دارای این شرایط می‌باشند هم مشمول همین بند هستند.

به گزارش ایلنا ، تابستان هر سال به دلیل شرت گرما و صرفه جویی در مصرف برق ساعت کاری ادارات خوزستان کاهش می‌یابد.​

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز