خبرگزاری کار ایران

تعطیلی ادارات استان مرکزی در روز پنجشنبه 21 تیر ماه

تعطیلی ادارات استان مرکزی در روز پنجشنبه 21 تیر ماه
کد خبر : ۱۵۰۳۴۷۵

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: فعالیت ادارات این استان در روز چهارشنبه 20 تیر ماه از ساعت 6 تا 11 بود و همچنین در روز پنجشنبه تعطیل اعلام شد. این تعطیلی شامل حال دستگاه‌های خدمت‌رسان نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، سید مجتبی آل‌یاسین افزود: در پی ورود یک توده هوای گرم به کشور که باعث افزایش دما و احتمال ناپایداری در شبکه توزیع برق می‌شود، جلسه مدیریت ستاد بحران استان مرکزی تشکیل شد و در جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط اضطرار استان نیز تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسات فوق و همچنین موافقت استاندار، به منظور مدیریت مصرف برق زمان ساعت کار ادارات و بانک‌ها و بیمه‌های استان در روز چهارشنبه 20 تیر ماه کاهش یافت و در روز پنجشنبه 21 تیر ماه تعطیل اعلام شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی اظهار داشت: ادارات، بانک‌ها و بیمه‌های استان به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و اداراتی که به صورت نوبت کاری و کشیک، فعال هستند، در روز چهارشنبه 20 تیر ماه از ساعت 11 صبح تعطیل شدند.

آل‌یاسین همچنین به فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در روز پنجشنبه 21 تیر ماه اشاره داشته و تصریح کرد: با توجه به تدوام گرمای هوا و ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف، ادارات استان در روز پنجشنبه 21 تیر ماه تعطیل خواهند بود.

وی بیان داشت: به منظور حمایت از بخش کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، تمامی بانک‌ها و بیمه‌های استان به استثنای واحدهای ذیربط در مراکز درمانی، دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری باشند، با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری در روز پنجشنبه 21 تیرماه تعطیل خواهند بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی تأکید کرد: همچنین فعالیت تمامی معادن و کارگاه‌های عمرانی منشاء گردوخاک در روز پنجشنبه 21 تیر ماه تعطیل اعلام می‌شود و اداره‌کل محیط‌زیست و اداره‌کل صمت ملزم به نظارت بر این قبیل واحدها هستند.

آل‌یاسین ابراز داشت: آزمون کنکور و امتحانات دانشگاه‌های استان مرکزی مطابق برنامه قبلی برقرار است. کلاس‌های کلیه مؤسسات و آموزشگاه‌های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی نیز تعطیل خواهد بود.

وی بیان داشت: انتظار می‌رود اصناف و مدیران بخش خصوصی در این زمینه همکاری لازم را با کارکنان خود داشته باشند. همچنین به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه ها و ... در پایان وقت و سامانه‌های برودتی یک ساعت پیش از پایان وقت اداری مورد تأکید است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز