خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد بانوان دکتر پزشکیان در قزوین:

دولت پزشکیان عقل‌محور و نخبه پرور خواهد بود

دولت پزشکیان عقل‌محور و نخبه پرور خواهد بود
کد خبر : ۱۴۹۵۱۳۲

رئیس ستاد بانوان دکتر پزشکیان در قزوین گفت: دولت دکتر پزشکیان دولت عقل محور، خردورز و نخبه پرور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه خمسه در مراسم افتتاحیه ستاد بانوان دکتر پزشکیان در استان قزوین اظهار کرد: کشور نیاز به هوای تازه دارد و اگر این تازگی اتفاق بیفتد می‌تواند تضمین کننده امید ۸ سال آینده در کشور باشد.

مسئول ستاد بانوان دکتر پزشکیان در استان قزوین عنوان کرد: دولت دکتر پزشکیان دولت عقل محور، خردورز و نخبه پرور خواهد بود، ما با تخصص ها کار خواهیم داشت و امید داریم با آمدن دکتر پزشکیان عملا همه چالش ها و ناآرامی های اجتماعی تسکین یابد.

خمسه مطرح کرد: دکتر پزشکیان نمی‌تواند معجزه کند اما در اولین قدم جلوی افراط را می‌گیرد. در زمینه سیاست‌های خارجی و سیاست‌های داخلی در دو سال اخیر با چالش‌های زیادی روبرو بوده‌ایم و برای بهبود وضعیت باید از این چالش‌ها عبور کنیم و تجربه نشان می‌دهد دکتر پزشکیان فردی است که می‌تواند کشور را از این مراحل و سلامت عبور دهد.

وی یادآور شد: دکتر پزشکیان در همه برهه‌های سخت کنار مردم بودند و دیدیم در سال ۱۴۰۱ بعد از مشکلات پیش آمده در حالی که کمیسیون بانوان در مجلس هیچ موضعی اتخاذ نکرد ایشان نطق اتشین در حمایت از زنان داشتند و خواستار رأفت اسلامی شدند.

خمسه تاکید کرد: اگر تغییر نیاز داریم باید پای صندوق‌های رای بیاییم و با انتخاب خود مسیر کشور را از تندروی دور کنیم و اگر نتوانیم مشارکت‌ها را بالا ببریم قطعاً سختگیری‌ها ادامه خواهد یافت و چه بسا تندروی‌ها بیشتر هم بشود.

وی گفت: دکتر پزشکیان بارها تاکید کرده‌اند که فراتر از قانون شاید کاری از دست شان بر نیاید اما تلاش می‌کنند که پدری شرمنده خانواده‌اش نباشد و اولین فکر جوانان برای پیشرفت، مهاجرت نباشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز