خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

شیب رای دهی در قزوین افزایش پیدا کرده است

شیب رای دهی در قزوین افزایش پیدا کرده است
کد خبر : ۱۴۹۸۹۱۳

استاندار قزوین گفت: در ایام پایانی روز احتمال افزایش مشارکت داریم و درحال حاضر شیب رای دهی افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی عصر امروز با حضور در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین گفت: قزوین استانی است که مردمانش به دلیل بلوغ فکری، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در نگاه حاکم بر جامعه خردورزی و عقلانیت را مد نظر دارند.

استاندار قزوین ادامه داد:این انتخابات عرصه‌ای است که ظهور و بروز اثرگذاری مردم در تعیین سرنوشت کشور را نشان می‌دهد و باتوجه به ساعت‌هایی که تا پایان انتخابات باقی مانده از مردم درخواست داریم پای صندوق‌ها حضور پیدا کنند تا آینده بهتری را برای کشور و آیندگان رقم بزنند.

وی با اشاره به جایگاه ریاست جمهوری و دولت در تعیین سرنوشت کشور اظهار کرد: این انتخابات مهم‌ترین انتخابات کشور است؛ چرا که بسیاری از مسایل فرهنگی، اقتصادی، امنیت و اجتماعی در حوزه اختیار دولت است و عقل حکم می‌کند هر جا اهمیت تاثیر تصمیمی بیشتر باشد دقت هم افزایش پیدا کند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: حضور و دقت در  انتخاب اهمیت دارد؛ چرا که انتخاب سهل انگارانه یا عدم حضور ممکن است در آینده اثرات منفی داشته باشد، البته امیدواریم برعکس این باشد و حضور آگاهانه مردم برای ایران اسلامی نویدبخش باشد.

وی خاطرنشان کرد: مجریان انتخابات موظف هستند شرایط مشارکت را برای تمام افرادی که واجد شرایط رای دهی هستند فراهم کنند و از این رو در تمام مراکز جمعیتی متناسب با جمعیت صندوق‌های ثابت و سیار درنظر گرفته شده است.

 برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با رقابت 4 کاندیدا، یک‌هزار و 89 شعبه اخذ رای در سراسر استان قزوین فعال شده و متولدین هشتم تیر ماه 1385 به قبل می‌توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه و یا کارت ملی در انتخابات شرکت کنند.

انتخابات از ساعت 8 صبح آغاز شده و تا ساعت 18 ادامه داشت که با اعلام مسئولین تا ساعت 20 تمدید شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز