خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در قزوین:

پزشکیان مسائل اقتصادی کشور را با روابط بین‌المللی حل می‌کند

پزشکیان مسائل اقتصادی کشور را با روابط بین‌المللی حل می‌کند
کد خبر : ۱۴۹۴۵۰۳

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در قزوین گفت: چرا پزشکیان؟ چون نگاهش افراطی نیست و نمی‌خواهد شعار دهد، دنبال حل مشکلات مردم است و می‌گوید که نمی‌تواند دروغ بگوید و تأکید دارد که می‌خواهد مسائل اقتصادی کشور را به طور بین المللی حل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد علیخانی در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در شهرستان آبیک اظهار کرد: در انتخابات های اخیر مثل همه مردم ما نیز خیلی نقشی نداشتیم و تماشا می‌کردیم و علت این رفتار این بود که محدودیت افزایش یافته بود و اگر می‌خواستیم کسی را انتخاب کنیم باید سلیقه خود را کنار گذاشته و تنها به یک سلیقه رای می‌دادیم و این یکدست کردن را ادامه می دادیم.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در قزوین مطرح کرد: در حالی که از مجلس تا ریاست جمهوری در سال های اخیر یک دست شد اما نتیجه این یکدستی چه بود؟ مشکلی حل یا مشکلات بیشتر شد؟ واقع است که مشکلات بیشتر شد؛ از دولت دوازدهم تا دولت سیزدهم در فاصله ٣ سال چه اتفاقاتی در زمینه اقتصاد افتاد؟ درست است که همه تلاش آقای رییسی کار برای مردم بود و همه دولت ها این تلاش را دارند ولی یک نکاتی هست که باید به آنها دقت کرد، گاهی واقعیت ها را با مردم در میان نمی‌گذارند یا صحبت ها بدون پشتوانه است.

علیخانی تبیین کرد: در انتخابات ریاست جمهوری پیشین شعار هایی داده شد و قرار بود تورم تک نرخی شود ولی قیمت ها سر به فلک کشید، وعده  ساخت ۴ میلیون مسکن داده شد و قرار بود سالی یک میلیون واحد مسکونی ساخته شود که اصلا شدنی نیست واگر این حرف با فرد متخصصی در میان گذاشته می شد معلوم بود که شدنی نیست.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان قزوین گفت: در دولت احمدی نژاد مجموع مسکن مهر ساخته شده ٨٠٠ هزار واحد بود یعنی سالی ١٠٠ هزار واحد و این در شرایطی بود که درآمد نفتی بالا بود و دولت صندوق ذخیره ارزی را پر تحویل گرفته بود، تحریم و مشکلات امروزی حاکم نبود و مشکلات اقتصادی به این شدت مردم را تحت فشار قرار نداده بود و با آن شرایط سالی ١٠٠ هزار واحد ساخته شد پس چطور با این تحریم های ظالمانه و درآمد نفتی کاهش یافته و مشکلات اقتصادی افزایش یافته سالی یک میلیون واحد بسازیم؟

وی عنوان کرد: درست است که تلاش آقای رئیسی صادقانه بود ولی باید با پشتوانه، وعده و شعار به مردم داد چرا که شعار بدون پشتوانه مایه یأس مردم است و باعث می‌شود مردم از انتخابات قهر کنند.

علیخانی با تأکید بر این موضوع که از مشکلات سد راه انجام وعده‌ها، تحریم است و لازم است رئیس جمهوری روابط با دنیا را بهبود دهد و مشکلات تحریم را حل کند. چرا کشورهای اطراف از جمله کشورهای عربی و ترکیه باید موجب حسرت مردم باشند در حالی که ما منابع سرشاری داریم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: امروز اگر دارو وارد می‌شود باید ١٠ دست بچرخد و به چند برابر قیمت بفروش برسد و وضعیت بسیاری اقلام مهم این‌چنین است، تا تحریم و مشکلات بین المللی را حل نکنیم نمی‌توانیم به مردم وعده بزرگ بدهیم و ادعای حل مشکل داشته باشیم.

وی عنوان کرد: به کشور های منطقه که نگاه می‌کنیم و وضعیت آنها را بررسی می‌کنیم متوجه می شویم آنها با دنیا جنگ ندارند و به فکر منافع ملی و مردم و پیشرفت کشور خود هستند.

علیخانی مطرح کرد: چرا پزشکیان؟ چون نگاهش افراطی نیست و نمی‌خواهد شعار دهد، دنبال حل مشکلات مردم است و می‌گوید که نمی‌تواند دروغ بگوید و تأکید دارد که می‌خواهد مسائل را به طور بین المللی حل کند. به یاد بیاورید چقدر تلاش شد تا برجام به نتیجه برسد و دو گروه مخالف داشت، یک گروه اسرائیل و عربستان بودند که منافع خود را در خطر می‌دیدند و گروهی هم در داخل افراطی ها  بودند و آنقدر کارشکنی کرده و دروغ گفتند که در نهایت اسرائیل و برخی دولت‌های منطقه به خواسته خود رسیدند.

رئیس ستاد دکتر مسعود پزشکیان در استان قزوین گفت: دولت آقای رییسی هم متوجه شد که نیاز است برجام را احیا کند و مرحوم امیرعبداللهیان تلاش‌هایی برای برگشتن برجام داشت؛ اما موفقیت آمیز نبود چرا که طرف دیگر این قرارداد حالا درخواست‌ها و امتیازات جدید و بیشتری می‌خواست.

وی با اشاره به نگاه تخصص گرایی دکتر مسعود پزشکیان اظهار کرد: دکتر پزشکیان به نگاه تخصص گرا و استفاده از افراد دارای تجربه در جایگاه‌های مختلف اعتقاد دارد، امروز در بسیاری از مسند‌های مهم افراد بی‌تجربه تکیه زده‌اند و رفع این مسئله می‌تواند به پیشرفت کشور کمک کند.

وی افزود: آقای پزشکیان به این موضوع که در همه زمینه‌ها توانایی دارد اذعان نمی‌کند چرا که یک فرد نمی‌تواند در همه زمینه‌ها متخصص باشد بلکه در رشته‌های مختلف از مشاورین و مشورت‌های صحیح بهره می‌برد.

علیخانی با اشاره به حضور دکتر پزشکیان در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه دکتر پزشکیان در ادوار مختلف در مجلس حضور داشته و قانون بودجه را ورد مطالعه قرار داده است با کمبودها و کسری‌های بودجه و میزان منابع آشنایی دارد، او فرد متخصص و صادق و سالمی است که وعده غیر عملی نمی‌دهد ولی می‌تواند با مدیریت درست، حداقل ریل مدیریت کشور را که منحرف شده به مسیر برگرداند و این نوید را میدهد که در صورت انتخاب از رفتار افراطی دور می شویم.

وی با اشاره به دیدار آقای پزشکیان و علامه آملی گفت: در این دیدار روش ها و چگونگی برخورد با موضوع حجاب مورد بحث قرار گرفته است و از دیدگاه ایشان گشت ارشاد گذشته و طرح نور حال حاضر مورد انتقاد طرفین بوده است و صراحتا برخورد با این برخورد های تند مطرح شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان قزوین بیان کرد: هر جا که ستاد آقای پزشکیان افتتاح شده مردم استقبال کرده اند، مردم می‌خواهند تصمیم بگیرند و انتخاب کنند و سرنوشت‌ خود را خود رقم بزنند چرا که همین مردم برای موطن خود خون داده‌اند، جوان و اسیر داده اند و امروز اجازه نمی دهند عده ای خارج نشین که هیچ هزینه ای هم برای کشور نداده اند آینده شان را مشخص کنند.

علیخانی در پایان گفت: امروز راه حل ما از مسیر صندوق‌های رای می‌گذرد و حالا که کسی وجود دارد که به سلیقه ما نزدیک است این امکان را ایجاد نماییم که با اکثریت قاطع آرا وارد میدان شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز