خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالگرد ارتحال امام راحل (ره) انجام می‌شود؛

آماده باش ۵۰۰ آتش نشان در اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره)

 آماده باش ۵۰۰ آتش نشان در اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره)
کد خبر : ۱۴۸۸۴۵۵

آتش نشانان شهر تهران همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، در ۷۰ نقطه از اطراف حرم مطهر مستقر می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵ و به گفته قدرت اله محمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران بزرگ، علاوه بر آماده باش کامل ۱۳۸ ایستگاه آتش نشانی پایتخت در سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، تعدادی از آتش نشانان به همراه تجهیزات، موتور سیکلت‌ها و خودروهای عملیاتی با استقرار در اطراف محل برگزاری مراسم، تامین ایمنی این مراسم را به صورت همه جانبه برعهده می‌گیرند.

وی درباره استقرار نیروهای آتش نشانی پایتخت برای تأمین ایمنی مراسم ارتحال امام (ره) تصریح کرد: ۵۰۰ نفر آتش نشان به همراه ۲۱۰ دستگاه انواع خودروهای عملیاتی سبک و سنگین و موتورسیکلت‌های آتش نشانی در ۷۰ نقطه از جمله درب‌های ورودی حرم مطهر، پارکینگ ها، صحن ها، شبستان ها، بزرگراه‌ها و خیابان‌های منتهی به حرم امام خمینی (ره)، عوارضی تهران-قم و… مستقر می‌شوند و تامین ایمنی مراسم را برعهده خواهند داشت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی از شامگاه روز یک شنبه ۱۳ خرداد در نقاط از پیش تعیین شده مستقر می‌شوند و تا پایان مراسم و عادی شدن تردد در معابر، در این نقاط مستقر هستند و مدیران عملیاتی نیز در طول برگزاری مراسم، با خودروهای خود به صورت گشت زنی از نقاط استقرار آتش نشانان بازدید می‌کنند.

محمدی با اشاره به اینکه همه ۱۳۸ ایستگاه آتش نشانی در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در آماده باش کامل به سر می‌برند، خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود حین برگزاری مراسم در این روز، حتما نکات ایمنی را مد نظر قرار دهند و در صورت بروز هرگونه حادثه، ضمن حفظ خونسردی سریعا مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز