خبرگزاری کار ایران

سرهنگ شیرانی خبرداد:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در پایان هفته/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در پایان هفته/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود
کد خبر : ۱۵۰۰۶۴۷

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور جزییات محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.

«سرهنگ احمد شیرانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ الی ساعت ۰۶۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی با اشاره به تردد در محور کرج- چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان است. همچنین در روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه وجود دارد. بر این اساس از ساعت ۱۵۰۰ آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود. از ساعت ۱۶۰۰ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل است، همچنین از ساعت ۱۸۰۰ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور خاطرنشان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت۱۲۰۰ از میدان امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع است.

سرهنگ شیرانی با اشاره به تردد در محور هراز گفت: تردد کلیه تریلرها ازمحور هراز کماکان ممنوع است. همچنین تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز چهارشنبه تاریخ‌های ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ و همچنین¬ از ساعت ۰۶۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۴۰۳/۰۴/۱۵.۱۴ از محور هراز ممنوع است. در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیسراه محدودیت یکطرفه مقطعی روزجمعه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی درباره محور فشم گفت: از ساعت ۱۷۰۰ الی ۲۰۰۰ روز جمعه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۵محدودیت ترافیکی از انتهای محور نقطه پل حاجی آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پیچ آریانا) بصورت یکطرفه به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز