خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت کار:

تکریم ارباب رجوع برای ارتقای سرمایه اجتماعی ضروری است

تکریم ارباب رجوع برای ارتقای سرمایه اجتماعی ضروری است
کد خبر : ۱۵۴۳۸۰۹

سنگسری اظهار کرد: در صورتی که ارباب رجوع با رضایت از ادارات ما خارج شوند، حتی اگر حق به جانب آنها نباشد اما با برخورد خوب و مناسب متقاعد شوند، این اتفاق باعث حفظ و تقویت سرمایه اجتماعی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سرپرست مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع مدیران کل دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تهران، با تاکید بر اهمیت عدالت اجتماعی و تکریم مردم، بر لزوم توجه ویژه به کسب رضایت مردم از طریق این دو مقوله در تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های وزارتخانه تأکید کرد.

سجاد سنگسری در نشست شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی تابعه در استان تهران ضمن بیان اینکه عدالت اجتماعی و تکریم مردم از اولویت‌های اصلی برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مورد تاکید وزیر محترم است، اظهار داشت:  تحقق عدالت اجتماعی نه تنها یک آرمان، بلکه یک ضرورت است و باید در تمامی تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات مد نظر قرار گیرد که در این راستا، تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های عدالت اجتماعی، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه تقویت سرمایه اجتماعی نظام در دست مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی است، افزود: در صورتی که ارباب رجوع با رضایت از ادارات ما خارج شوند، حتی اگر حق به جانب آنها نباشد اما با برخورد خوب و مناسب متقاعد شوند، این اتفاق باعث حفظ و تقویت سرمایه اجتماعی خواهد شد. باید به خاطر داشته باشیم که رضایت‌مندی مردم، مهم‌ترین سرمایه هر نظام و سازمانی است.

سنگسری با اشاره به اینکه ادارات کل استان تهران به عنوان ویترین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محسوب می‌شوند، تصریح کرد:  انتظار می‌رود که همکاران ما در این ادارات کل با اهتمام بیشتری به وظایف خود عمل کرده و در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم تلاش نمایند.

وی با تاکید بر لزوم اقدام عملی در راستای حل مشکلات مردم، گفت: امروز دیگر وقت صحبت کردن و حرف زدن نیست، بلکه روز تصمیم‌گیری و عمل است و باید با جدیت و تعهد، در راستای تحقق اهداف وزارتخانه و ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم گام برداریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز