ایجاد «دفتر اطلاعات رفاه ایرانیان» در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
رئیس مرکز اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد دفتر اطلاعات رفاه ایرانیان ذیل معاونت رفاه اجتماعی این وزارتخانه خبر داد.
به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدجواد رضوی» گفت: در راستای تکالیف مبنی بر ایجاد نظام متمرکز تامین اجتماعی و تاکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر پایدار ماندن فعالیتهای مرتبط با پایگاه ملی رفاه ایرانیان و بروزرسانیها در ساختار رسمی وزارتخانه و در انطباق با بند (م) ماده ۱۶ قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی، با پیشنهاد مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری و تایید امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور، «دفتر اطلاعات رفاه ایرانیان» ذیل معاونت رفاه اجتماعی ایجاد شد.
وی با بیان اینکه دفتر بیمه سلامت به دفتر اطلاعات رفاه ایرانیان تغییر عنوان داده است اظهار داشت:«گروه راهبری پایگاه اطلاعات رفاه اجتماعی»، «گروه تحلیل توصیفی و اطلاعات رفاه اجتماعی»، «گروه مدیریت اطلاعات و حاکمیت داده رفاه اجتماعی» و «گروه استحقاقسنجی و آزمون وسع» در سامانه ملی مدیریت ساختار دستگاههای اجرایی کشور، گروههای زیرمجموعه این دفتر هستند.
وی افزود: تقویت پایگاه ملی اطلاعات رفاه ایرانیان، تشریک مساعی با دستگاههای ذیربط برای تبادل اطلاعات آنلاین برای ارتقاء کمی و کیفی پایگاه ملی اطلاعات رفاه ایرانیان، انسجام، یکپارچگی و تسهیل در خدماترسانی به متقاضیان در راستای پنجره واحد خدمات، ارزیابی خدمات رفاهی با استفاده از پایگاه ملی اطلاعات با ایرانیان از مهمترین وظایف دفتر اطلاعات رفاه ایرانیان است