خبرگزاری کار ایران

حسینی: با سرمربی جدید می‌توانیم استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم

حسینی: با سرمربی جدید می‌توانیم استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم
کد خبر : ۱۵۴۶۸۶۶

کاپیتان استقلال گفت: هیچ کدام از ما در این چند هفته نتوانستیم آن طور که باید و شاید و در حد نام استقلال بازی کنیم اما با آمدن سرمربی جدید شرایط را عوض می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، استقلال شب گذشته در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا با نتیجه 1-0 مقابل النصر شکست خورد و  اعضای این تیم امروز به ایران بازگشتند. حسینی پس از خروج از فرودگاه در جمع خبرنگاران درباره شکست مقابل النصر گفت:متاسفانه آن نتیجه‌ای کگه می‌خواستیم را به دست نیاوردیم، قبل از این بازی همه ما یکدل شده بودیم که امتیاز بگیریم و خیلی هم خوب بازی کردیم ولی حیف شد که دقایق آخر گل خوردیم و باختیم.

او درباره عمکلرد خوبش در دیدار با النصر گفت: وظیفه‌ام بود. من هم مثل بقیه بچه‌ها تلاش کردم تا برای تیم مثمرثمر باشم.

او درباره پیش‌بینی‌اش از وضعیت استقلال در ادامه بیان کرد: از اول فصل حاشیه‌های زیادی داشتیم که این موضوع د رروحیه و عملکرد بازیکنان تاثیر می‌گذارد ولی قول می‌دهیم که با آمدن سرمربی جدید می‌توانیم استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برمی‌گردانیم و این ناامیدی را از سمت هواداران دور کنیم. هیچ کدام از ما در این چند هفته نتوانستیم آن طور که باید و شاید و در حد نام استقلال بازی کنیم.شرمنده هواداران هستیم اما در این چند فصل فضای مجازی و فضای هواداری استقلال چند دسته بوده و از هواداران خواهش می‌کنم که حالا این چند دستگی را گنار بگذارند و به موفقیت استقلال فکر کنند. بادی دوباره سعی و تلاش کنیم که پرچم استقلال را  بالا نگه داریم.

حسینی در مورد اینکه اگر مقابل النصر در ایران بازی می‌کردند چه تفاوتی وجود داشت، گفت: چمن در ایران خوب نیست و باید این را قبول کنیم اما در سوی مقابل چون تیم‌های حریف بازیکنان با کیفیتی دارند شاید به نفع ما باشد که در ایران بازی کنیم. به دنبال بهانه نیستیم ولی بازی در دوبی شرایط آب و هوایی سختی وجود داشت و روز گذشته هم هوا شرجی بود. به هر حال حیف شد و امیدوارم در بازی‌های بعدی موفق باشیم و به دور بعدی صعود کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز