خبرگزاری کار ایران

آبی‌ها پولدار شد

ورزشگاه شباب الاهلی امارات برای استقلال سنگ تمام گذاشت

ورزشگاه شباب الاهلی امارات برای استقلال سنگ تمام گذاشت
کد خبر : ۱۵۴۵۸۱۹

تیم فوتبال استقلال که در کشور امارات از النصر عربستان میزبانی خواهد کرد، بنظر می‌رسد از طریق بلیط فروشی حسابی درآمد زایی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، استقلال در ورزشگاه شباب الاهلی امارات روی کاغذ میزبان تیم النصر امارات است و به عنوان میزبان حق استفاده از بلیت فروشی را دارد و کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز طبق عرف برخورد کرده و عواید حاصل از بلیت فروشی در این بازی را به استقلال خواهد داد.

این ورزشگاه جمع و جور نزدیک به 8 هزار تماشاگر را در خود جای خواهد داد که طبق قوانین 90 درصد از فضای ورزشگاه متعلق به تیم میزبان است و باشگاه استقلال باید این فضا را به تماشاگران خودی اختصاص دهد تا به نفعش سکوها را پر کنند.

النصری‌ها تمام فضایی که به آنها اختصاص داده شد را یکجا خریده‌اند و سعودی‌های ساکن در کشور امارات به علاوه بخشی از تماشاگران این تیم که در کشور عربستان حضور دارند در قسمت زون شماره 9 مستقر خواهند شد.

روز گذشته در سایت بلیت فروشی هیچ بلیتی برای قسمتی که قرار است عربستانی‌ها بنشینند وجود نداشت و این خود گواهی بر پرشدن فضای تعلق گرفته به تماشاگران این تیم است.

500 بلیت به النصری‌ها

فروخته شده است

اما فضای پشت دروازه‌ها و جایگاه روبه‌روی زمین بازی اختصاص دارد به هواداران تیم استقلال. روز گذشته در سایت مخصوص به فروش بلیت هیچ بلیتی برای فروش در قسمت روبه‌روی زمین بازی وجود نداشت و بلیت‌های 113 دلاری این نقطه کاملاً به فروش رفت. بخش اعظمی از بلیت‌های پشت دروازه‌ها که 40 دلار قیمت‌گذاری شده نیز فروخته شده بود و تعداد آن چنانی باقی نمانده است. با توجه به اینکه معمولاً پشت دروازه‌ها دید مناسبی ندارد اما با وجود این استقبال از بازی استقلال و النصر آن قدر بالا بود که قطعاً تا شب برگزاری بازی، این نقطه نیز پر خواهد شد.

برای این بازی بلیت‌های 70 دلاری نیز در نظر گرفته شده که اشراف خوبی به زمین بازی دارد و این بلیت‌ها نیز به کلی به فروش رفته است. با توجه به شرایط موجود پیش‌بینی می‌شود هیچ صندلی خالی در ورزشگاه باقی نماند و حضور یک تیم ایرانی در امارات و تقابل با رونالدو تماشاگران بسیاری را به سمت ورزشگاه اختصاصی شباب‌الاهلی خواهد کشاند.

البته اعداد و ارقام هنگفتی نیز برای نشستن در جایگاه وی‌آی‌پی و وی‌وی‌آی‌پی درنظر گرفته شده که جالب توجه است. برای وی وی‌آی‌پی باید رقمی حدود 300 دلار هزینه شود. برای وی‌آی‌پی نیز رقمی حدود 250 دلار درنظر گرفته شده که مجموع این ارقام سود قابل توجهی را به حساب باشگاه استقلال واریز خواهد کرد.

اگر میانگین 8 هزار بلیت فروخته شده را رقمی حدود 70 دلار در نظر بگیریم و این عدد را ضرب‌در تعداد 8 هزار نفر گنجایش کرده و عدد به دست آمده را ضرب در قیمت کنونی دلار در ایران کنیم رقمی بالغ بر 38 میلیارد تومان درآمد برای باشگاه استقلال به دست خواهد آمد.

اگر هزینه اجاره ورزشگاه و اسکان را نیز از این مبلغ کسر کنیم بازهم سود قابل ملاحظه‌ای در اختیار باشگاه استقلال قرار خواهد گرفت و به این ترتیب استقلال از بازی خارج از ایران با وجود محرومیت از تماشاگران داخل کشور، اما از لحاظ درآمد تجربه مطلوبی را به دست خواهد آورد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز