خبرگزاری کار ایران

عالمی: تغییر و تحول مالکیتی استقلال شایعه است

عالمی: تغییر و تحول مالکیتی استقلال شایعه است
کد خبر : ۱۵۴۶۸۸۳

ایمان عالمی، سرپرست استقلال بعد از بازگشت کاروان آبی‌ها به تهران در مورد آخرین شرایط تیم‌شان گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، ایمان عالمی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، پس از بازگشت کاروان این تیم به ایران در خصوص شکست آبی‌ها برابر النصر گفت: بازی بسیار خوبی را شروع کردیم و به پایان رساندیم‌. متاسفانه در دقیقه ۸۱ اشتباهی رخ داد و متاسفانه به گل تبدیل شد. به نظرم بچه‌ها تمام تلاش‌شان را کردند. یک تشکر ویژه باید از همه آنها بکنیم. انشالله که در دیدار بعدی با آقای پیتسو و همکاران‌شان بازی بسیار خوبی را پشت سر بگذاریم. 

او در واکنش به اینکه بازی شب گذشته تحت تأثیر نام‌ها قرار گرفته بود، عنوان کرد: به نظرم اصلا اینطور نیست. بچه‌های ما خیلی هدفمند و بابرنامه بازی را پیش بردند. می‌توانستیم در این بازی حتی برنده باشیم. چندین موقعیت خوب داشتیم، ولی فوتبال است. بعضی وقت‌ها به این شکل پیش می‌رود.

عالمی در مورد حضور حضور پیتسو موسیمانه در استقلال گفت: آقای موسیمانه تازه تشریف آوردند و از فردا کاملا تیم را در اختیار می‌گیرند و تمرینات را شروع می‌کنند. 

او در پاسخ به اینکه سهراب بختیاری‌زاده در استقلال می‌ماند، گفت: بله، تشریف دارند. حالا باید ببینیم تصمیم‌شان چیست اما فعلا همه دوستان هستند.

سرپرست استقلال در پیش‌بینی از شرایط این تیم در ادامه فصل گفت: تیم استقلال بازیکنان بسیار خوب و بزرگی دارند. به هر حال چالش‌هایی به وجود آمد که باعث شد شرایط استقلال به این نحو پیش برود اما من فکر می‌کنم خیلی زود برمی‌گردیم و انشاالله با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده، استقلال دوباره همان استقلال می‌شود.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه استقلال قصد اقدام علیه صفحاتی که علیه اعضای این تیم فعالیت می‌کنند ندارد، گفت: بحث‌های رسانه‌ای وجود دارد و ما باید شرایط خودمان را پیش ببریم. امیدوارم باشگاه و بخش رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی برنامه‌ای را دنبال کنند که باشگاه از این گزند در امان باشد.

او در واکنش به این سوال که محرومیت سید حسین حسینی در بازی با ذوب‌آهن و در آستانه بازی النصر به ضرر استقلال بود، گفت: ما بازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. آقای حسینی یکی از بهترین‌های ما در این مسابقه بود. نمی‌خواهم به عقب برگردیم. به هر حال تصمیمی بود که گرفته شد، امیدوارم رو به جلو نگاه کنیم و بازی‌های بهتری انجام بدهیم. من فکر نمی‌کنم آسیبی وارد شده باشد.

عالمی در خصوص دخالت مدیران هلدینگ خلیج فارس در این موضوع گفت: به هیچ وجه اینطور نیست. به این شکل نبود. یک تصمیمی بود که کمیته انضباطی گرفت.

سرپرست آبی‌ها در مورد مصدومیت مهرداد محمدی توضیح داد: متاسفانه مهرداد در همان دقایق ابتدایی می‌خواست شوتی بزند که درگیری به وجود آمد و ضربه‌ای خورد که متاسفانه درشت نی پایش شکسته است. الان او را به بیمارستان اعزام می‌کنند که تحت درمان قرار بگیرد.

او درباره شایعاتی که در خصوص تغییر و تحول در هلدینگ و همچنین مدیریت استقلال منتشر می‌شود، گفت: اصلا تغییر و تحولی وجود ندارد و این موضوعات شایعه است. 

عالمی در پایان ابراز امیدواری کرد که حواشی این باشگاه با حضور موسیمانه به پایان برسد. او گفت: امیدواریم با حمایت هواداران، پیشکسوتان عزیز و باشگاه اتفاقات خوبی در پیش باشد. قطعا آقای موسیمانه با شما صحبت می‌کنید و بیشتر با او آشنا می‌شوید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز