خبرگزاری کار ایران

آمارهای نگران‌کننده از عناصر هجومی در پرسپولیس: پرشمار اما بی‌کیفیت!

آمارهای نگران‌کننده از عناصر هجومی در پرسپولیس: پرشمار اما بی‌کیفیت!
کد خبر : ۱۵۴۶۶۷۱

هر سه مهاجم نوک پرسپولیس مقابل السد بازی کردند اما آمار می‌گوید کیفیت فنی هیچ کدام در این مسابقه جالب نبوده است.

به گزارش ایلنا، پرسپولیبس در حالی مقابل السد در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا تن به شکست داد که علیرغم ارائه نمایش برتر نسبت به حریف، موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد شد که مهاجمان پرسپولیس از آن‌ها استفاده نکردند.

علی علیپور که در پست غیرتخصصی وینگر راست بازی کرد تا پایان مسابقه در زمین ماند و ژوائو که در نوک حمله به میدان رفت تا دقیقه 79 در زمین بود و جای خود را به عیسی داد. با این حساب علیپور 90 دقیقه، ژوائو 79 دقیقه و عیسی با احتساب 7 دقیقه وقت تلف شده 18 دقیقه در دوحه بازی کردند و موفق به گلزنی نشدند.

از جمع این سه مهاجم ژوائو و علیپور یک ضربه به چهارچوب داشتند، 3 شوت ژوائو و یک شوت از عیسی هم خارج از چهارچوب بودند. جالب اینکه هر کدام از این مهاجمان یک شوت بلاک شده هم در آمار بازی خود ثبت کردند. هیچ کدام از این بازیکنان سانتر موفقی نداشتند چون غیر از علیپور هیچ کدام اقدام به سانتر نکردند که هر دو سانتر این بازیکن هم ناموفق بود.

لوکاس دو شانس گلزنی خلق کرد و علیپور هم یکی اما هیچ کدام موفق نبودند ضمن اینکه فقط علیپور یک بار در موقعیت آفساید گرفتار شد.

لوکاس 13 پاس داد که دقت 3. 92 درصدی داشت ضمن اینکه هر 13 پاس او بلند بود. علیپور 25 پاس با دقت فقط 56 درصدی داد و 24 تا از آنها کوتاه بود و برای عیسی هم تنها یک پاس ثبت شد.

لوکاس 7 دوئل را برد و شش تا را باخت. از این تعداد او 4 دوئل را در محوطه جریمه برد و دو تا را باخت. اما علیپور 5 دوئل برنده و 7 دوئل بازنده داشت که در محوطه جریمه تنها یک دوئل برده و یک دوئل باخته برایش ثبت شد. عیسی هم فقط یک دوئل بازنده داشت که آن هم در محوطه جریمه حریف بود.

در امور تدافعی لوکاس یک بار اقدام به تکل کرد اما علیپور 3 تا و آل‌کثیر تکلی نزد. از این جمع سه نفره لوکاس 2 خطا گرفت و یک بار هم مرتکب خطا شد اما علیپور سه خطا داد و عملکرد خوبی نداشت.

در مجموع هر سه مهاجم پرسپولیس روز بدی را پشت سر گذاشتند که البته شاید با توجه به پست غیرتخصصی بازی علیپور این نمایش ضعیف برای او توجیه داشته باشد ضمن اینکه آل‌کثیر هم مدت زمان نسبتاً کوتاهی در زمین بود تا همه حواس‌ها به ژوائو باشد که عملکرد ضعیفی ارائه کرد و با وجود اینکه در زمان‌های کوتاه قبلی امیدوارکننده ظاهر شده بود در اولین نمایش فیکسش ناامیدکننده بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز