خبرگزاری کار ایران

کمک به اشتغال و کارآفرینی در شهر لوازم خانگی/ امید به رونق اقتصادی

کمک به اشتغال و کارآفرینی در شهر لوازم خانگی/ امید به رونق اقتصادی
کد خبر : ۱۵۳۷۸۴۶

شهر لوازم خانگی با بکارگیری دو هزار و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی توانسته است نقش مهمی در اشتغال کشور ایفاء کند.

ایلنا؛ یکی‌از فروشگاه‌های بزرگی‌ که در این گزارش بنا داریم به بررسی عملکرد آن در حوزه اشتغال بپردازیم  شهر فرش و شهر لوازم خانگی است.

اشتغال یکی از چالش‌هایی است که شهروندان تهرانی با آن روبرو هستند که با افتتاح شهر فرش و شهر لوازم خانگی و استخدام چندین هزار نفر بخش کوچکی از دغدغه‌های اشتغال این شهر را برطرف شده است.

این شرکت بزرگ که در ابتدا کار خود را با شهر فرش آغاز کرد، به مرور مورد توجه مردم قرار گرفت و پس از آن شهر لوازم خانگی تاسیس شد، جایی که در آن انواع و اقسام لوازم خانه با شرایطی مناسب عرضه می‌شود.

شرایط اشتغال در شهر لوازم خانگی چگونه است؟

شهر لوازم خانگی و شهر فرش دو مجموعه‌ای هستند که سعی در استخدام و جذب نیروی کار با تعداد بالا دارند و در این مدت توانسته‌‌اند شرایط بسیار مناسبی را برای استخدام کارجویان فراهم کنند.

آنگونه که در فرم‌های استخدامی شهر لوازم خانگی آمده است؛ بجز حقوق ثابت، پورسانت، بیمه‌و بیمه تکمیلی، استخدام نیروی کار تا (چهل سال سن)، هدایای مناسبتی، آموزش نیروی کار و... نیز به نیروهای این مجموعه تعلق می‌گیرد. ساعت کاری این مجموعه هشت ساعت بوده که در سه شیفت کاری است، البته اضافه کاری تا دوازده ساعت در صورت نیاز با موافقت این مجموعه صورت می‌پذیرد.

کمک به اشتغال و کارآفرینی در شهر لوازم خانگی

وجود شهر لوازم خانگی به اذعان تولیدکنندگان، باعث افزایش تولید کارخانجات شده است. شهر لوازم خانگی و شهر فرش در حال حاضر برای تعداد دو هزار ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده‌اند و در کنار آن نیز پیمانکاران بسیاری مشغول فعالیت هستند. نکته قابل توجه حضور گسترده بانوان در کنار آقایان در سمت‌های گوناگون در این شرکت است.

منشور استخدامی شهر لوازم خانگی

منشور استخدامی شهر فرش و شهر لوازم خانگی قاعده و اصولی دارد، تحصیلات و ارتباطات اجتماعی برای این مجموعه مهم است و نیروهای این مجموعه دوره کارآموزی و نوع ارتباط با مشتری را باید با موفقیت بگذرانند.

این آموزش‌ها که شامل فروشندگی، نگهبانی و مسئول حراست می‌شود، از نحوه و مدل ایستادن آغاز و تا دوره دانش محصولی به معنای آشنایی با محصولات که از خدمات پس از فروش شرکت‌ها برای آموزش استفاده شده است را در برمی‌گیرد.

در سطح مدیریت نیز افراد کارشناس با شرکت در کلاس‌های مرتبط دوره‌های رهبری را باید با کسب نمره قبولی بگذرانند.

کارمندان در شهر لوازم خانگی که مرتکب رفتار ناشایست با مشتریان شوند، باید در مرحله نخست در دوره آموزشی مرتبط با این موضوع شرکت کرده و در صورت تکرار این موضوع قطع همکاری کنند.

مشتری مداری اصول شهر لوازم خانگی است

 شهر لوازم خانگی همواره سعی دارد تا رضایت مشتریانی که از برند موردنظرشان نارضایتی دارند جلب کند.

یکی از این اقدامات دعوت از مشتریان ناراضی و شرکت در جلسات گروهی است که مشتری ناراضی در حضور مشاور ارشد مجموعه و مدیر مارکتینگ مشکلات خود را بیان می‌کند و به صورت کامل با رضایت از مجموعه خارج می‌شود.

انتهای پیام/
مرجان شرف
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز