خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سام الکترونیک خبر داد:

انعقاد تفاهنامه همکاری سام با کمپانی "هایسنس"

انعقاد تفاهنامه همکاری سام با کمپانی "هایسنس"
کد خبر : ۱۵۱۸۵۲۰

مدیرعامل سام الکترونیک در حاشیه مراسم رونمایی از محصولات جدید برند سام از انعقاد تفاهنامه همکاری با کمپانی "هایسنس" خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ سیدعلیرضا موسوی مجد، مدیرعامل سام الکترونیک در حاشیه مراسم رونمایی از محصولات جدید برند سام گفت: به جرعت می‌توان گفت که هیچ یک از شرکت‌های تولید داخل به میزان سرمایه‌گذاری‌های سام الکترونیک نیست.

 وی با بیان اینکه سامسونگ تاکنون با ما همکاری های خوبی داشته است افزود:متاسفانه به دلیل جوسازی دروغ برخی از رسانه‌ها و رقباء در سال ۱۴۰۰ ظلم بزرگی به صنعت لوازم خانگی وارد شد.

موسوی مجد با تاکید بر عمر داخلی‌سازی سام الکترونیک، تصریح کرد: بر اساس اسنادی که وجود دارد حدود ۳ هزار قالب در مجموعه سام الکترونیک موجود است که نشاندهنده عمر داخلی سازی این برند است، که از سایر برندهای ایرانی بیشتر است.

علت ترک سامسونگ از بازار ایران چه بود؟

مدیرعامل سام الکترونیک با یادآوری اینکه از سال ۱۳۷۶ هیچ‌گونه وارداتی در حوزه صوتی و تصویری و لوازم خانگی در کشور صورت نگرفته است، گفت: گروه سامسونگ تا سال ۱۳۹۷ قطعات مورد نیاز ما را تامین می‌کرد اما به دلیل جوسازی های دروغ برخی از رسانه‌ها و رقباء مجبور به ترک بازار ایران شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون سامسونگ بزرگ‌ترین برند لوازم خانگی را در آمریکا دارد اما تنها دو تا سه درصد بازار سامسونگ در ایران فعالیت دارد.

موسوی مجد عنوان کرد: ما همزمان در مسیر سامسونگ حرکت کرده‌ایم و با استفاده از تمامی قالب‌ها و تجهیزات این شرکت توانسته‌ایم محصولات خوبی ارائه دهیم.

محصولات جدید سام در راه بازار

مدیرعامل سام الکترونیک در پایان از انعقاد تفاهنامه همکاری با کمپانی هایسنس خبر داد و گفت: ما با کمپانی هایسنس قرارداد بسته‌ایم و امیدواریم همکاری‌های گسترده‌ای با این مجموعه توانا داشته باشیم و در حال حاضر یخچال‌های هایسنس را خریداری و با قطعات مورد نیاز تولیداتمان را آغاز کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز