خبرگزاری کار ایران

نمایش «یازده جریحهٔ روح» در خانه هنرمندان

نمایش «یازده جریحهٔ روح» در خانه هنرمندان
کد خبر : ۱۵۴۸۴۷۸

فیلم بلند «یازده جریحه روح» در تابستان سال ۱۳۹۹ با کارگردانی فرزاد امینی فیلمبرداری شده و حالا به اکران در سینما تِک خانه هنرمندان ایران رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی گروه، «یازده جریحه‌ی روح» بر اساس مجموعه‌ی سه قطره خون اثر صادق هدایت، توسط فرزاد امینی نوشته شده و در گورستان تاریخی سفید چاه فیلمبرداری شده است. امینی درباره‌ی نام این فیلم می‌گوید: «یازده جریحه‌ی روح روایت زخم‌های روح است که در انزوا آدم را می‌تراشد و می‌خورد. این زخم‌ها را صادق هدایت در یازده قصه‌ی سه قطره خون تشریح می‌کند.» ساختار این فیلم اپیزودیک است.

این فیلم یازده اپیزود دارد که هر اپیزود روایتگر یک داستان از مجموعه‌ی سه قطره خون است. به ترتیب: سه قطره خون، گرداب، داش آکل، آینه‌ی شکسته…تا گجسته دژ که آخرین قصه است. 

مدت زمان این فیلم، که در ساعت ۱۶:۰۰ روز پنجشنبه، دهم آبان‌ماه اکران می‌شود، ۲۱۰ دقیقه است. 

بازیگرانش (به ترتیب الفبا)؛ مهدی بازدار، نازنین‌زهرا برومند، محمد پسندیده‌کار، سروش حائری، آزیتا رحیمی، فرزانه فرجی، مونا کریمی، کیانا کریم‌پور، مهربان کشاورزی، رضا میرجلیلی هستند که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. بازیگران در هر اپیزود نقشهایی متفاوت دارند. 

همچنین از عوامل این فیلم می‌توان به؛ مدیر تولید: امیرعلی علیشاهی، فیلمبردار: فرزاد امینی، صدا بردار: حسن شبانکاره، صدا گذاری: مهدی منصوری، اصلاح رنگ: علیرضا مجیری، طراح لباس: غزاله فراهانی‌کیا، تدوین و طراحی صدا: فرزاد امینی، دستیار تدوین: امیرعلی علیشاهی، دستیاران کارگردان: محمدعلی کنجدی و یاسمن پی‌سیار و روابط عمومی: امیر پارسائیان‌مهر اشاره کرد. 

علاقه‌مندان به تماشای این فیلم می‌توانند، از طریق لینک www. tiwall. com/p/11rooh به سایت تیوال مراجعه کنند و نسبت به رزرو رایگان بلیت اقدام کنند و یا در ساعت ۱۶:۰۰ روز پنجشنبه، ۱۰آبان به خانه هنرمندان ایران، سالن استاد فریدون ناصری مراجعه کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز