خبرگزاری کار ایران

خواننده جوان موسیقی ایرانی:

آثار همایون خرم را با تنظیم جدید اجرا می‌کنم/ اگر مخاطبان استقبال کنند با ارکستر «نوای آفتاب» تور ایران‌گردی خواهیم داشت

آثار همایون خرم را با تنظیم جدید اجرا می‌کنم/ اگر مخاطبان استقبال کنند با ارکستر «نوای آفتاب» تور ایران‌گردی خواهیم داشت
کد خبر : ۱۵۲۸۰۴۰

محمدرضا منصوری خواننده موسیقی ایرانی که قرار است به زودی در برج میلاد روی صحنه برود، گفت: قرار است تور ایرانگردی را پس از تهران داشته باشیم و سپس اجرای خارج از کشور فکر و برایش برنامه‌ریزی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا منصوری (خواننده جوان موسیقی ایرانی) برای نخستین‌بار قرار است با اجرای قطعاتی از بابک زرین و همایون خرم بیست و ششم مهر ماه در برج میلاد به صحنه برود. این اجرا شامل ۱۵ قطعه با کلام و ۲ قطعه بی‌کلام است که به همراهی ارکستر «نوای آفتاب» به رهبری امین سالمی، خواهد بود. 

محمدرضا منصوری متولد نوزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۰ است، وی نزد حسام‌الدین سراج، پورناظری، منبری و علی خدایی شاگردی کرده است. او با موسیقی تیتراژ سریال سنجرخان و چند قطعه دیگر را در کارنامه دارد. 

محمدرضا منصوری درباره جزییات این اجرا گفت: مدتی پیش ما شروع به ضبط قطعات با بابک زرین کردیم، سپس متوجه شدیم کارها در فضایی نو و بدیع در حال خلق است که متفاوت از فضای موسیقی کلاسیک شده و به نوعی تلفیقی از پاپ و کلاسیک درآمده است؛ بنابراین با مشورت و بررسی توسط اتاق فکر و مجموعه‌ی همکارانمان؛ باتوجه به پتانسیل این آثار برای ارائه به صورت کنسرت ارکسترال اتفاق نظر وجود داشت. 

وی با بیان اینکه این نخستین کنسرت بزرگ او محسوب می‌شود، گفت: بخشی از کارها تنظیم ارکسترال نداشت که کارهای مشترک با بابک زرین هستند و مجدد تنظیم شد. بخشی نیز با تنظیم بابک زرین از آثار زنده یاد همایون خرم هستند که با اجازه خانواده ایشان صورت گرفته است. 

منصوری یادآور شد: همیشه دوست داشتم آثار زنده‌یاد همایون خرم را اجرا کنم؛ بنابراین طی مشورت با بابک زرین به این نتیجه رسیدیم که این آثار را در کنسرت با تنظیم مجدد بگنجانیم و به نظرم کار جذابی خواهد شد. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا دغدغه اجرای نخستین کنسرت با اقبال مخاطب عمومی را داشته یا خیر، گفت: ما کار خودمان را به نحو احسن انجام می‌دهیم باقی آن دیگر بازخوردش با مردم است. 

منصوری با اشاره به اینکه بخشی از قطعاتی که با بابک زرین منتشر کرده، در این کنسرت اجرا نمی‌شود، گفت: همکاری ما به جز کنسرت نیز ادامه دارد، تقریبا هر ماه یک یا دو قطعه جدید با بابک زرین منتشر می‌کنیم. 

وی درباره سالن برج میلاد و اجرای کنسرت در آن گفت: من قبلا در تالار وحدت کار اجرا داشتم، به همین دلیل تمایل داشتم سالن دیگری را تجربه کنم که برج میلاد را انتخاب کردیم و مذاکرات هم صورت گرفته و همکاری مسئولان هم خوب بود. 

وی در پایان درباره ادامه فعالیت‌هایشان در قالب کنسرت‌گذاری گفت: تور ایرانگردی را پس از تهران خواهیم داشت البته اگر استقبال خوب باشد پس از تهران به ایرانگردی و سپس اجرای خارج از کشور فکر و برایش برنامه‌ریزی می‌کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز