خبرگزاری کار ایران

بازیگر مجموعه «زخم کاری»:

برای نقش حمید بسیار چالش‌ داشتم/ امیدوارم مردم مرا پذیرفته باشند

برای نقش حمید بسیار چالش‌ داشتم/ امیدوارم مردم مرا پذیرفته باشند
کد خبر : ۱۵۱۰۵۷۷

پژواک ایمانی با اشاره به ویژگی‌ها کاراکتر حمید فرنهاد در فصل سوم سریال «زخم کاری» تأکید کرد: این شخصیت از کاراکترهایی است که همیشه برایم جذاب بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پژواک ایمانی بازیگر سریال «زخم کاری ۳» درباره حضور در این مجموعه نمایش خانگی اظهار کرد: وقتی حضور در سریال «زخم کاری ۳» به من پیشنهاد شد شخصیت حمید فرنهاد برایم حاوی جذابیت‌هایی بود که شاید ریشه در دوران کودکی من داشت و به تجربیات شخصی من از زندگی مربوط می‌شد و به این شخصیت نزدیک بود. این کاراکتر شخصیتی پرکار و کوشا است که همواره سرگرم کار خودش بوده و تا زمانی که پدرش کشته نشده، زندگی آرامی داشته و حتی در سریال می‌بینیم که الگویی برای برادرش است.

وی افزود: او تمامی ناملایمت‌هایی که برایش پیش آمده بود را جمع کرده و فشار این موضوع تا جایی است که وقتی پیشنهاد انتقام از طرف مالک به او داده شد بعد از کمی فکر این پیشنهاد پذیرفت و در زمان مناسب برای اجرای تصمیمش اقدام کرد. این ویژگی برای من یکی از دلایل پذیرفتن نقش حمید در «زخم کاری» بود که همیشه از زمان کودکی چنین شخصیت‌هایی را دوست داشتم.

ایمانی خاطرنشان کرد: ایفای نقش حمید برای من کار بسیار چالش‌برانگیزی بود، از چالش‌های این نقش و حضور در تیم سریال «زخم کاری»، پیش از هر چیز تجربه کار با کارگردان آن محمد حسین مهدویان بود که سابق از این به کاربلدی ایشان ایمان داشتم ولی فرصت کار با او برایم فراهم نشده بود و وقتی جلوی دوربین قرار گرفتم با اطمینان از توانایی‌های این کارگردان خودم را به او سپردم و انگیزه بالایی داشتم که بتوانم در این سریال به خوبی ظاهر شوم. ایفای نقش در کنار جواد عزتی برایم تجربه‌ای بسیار شیرین شد چرا که جواد عزتی بازیگری توانمند است که به بازیگر مقابل خود بسیار کمک می‌کند تا اصطلاحاً نقش هر دو بهتر در بیاید. کمک‌های بی‌دریغ جواد عزتی برای ایفای نقش حمید و تیم کاربلد سریال «زخم کاری» که امروز به یکی از مطرح‌ترین آثار نمایش خانگی تبدیل شده برای من در ایفای این نقش بسیار کمک‌کننده بود و امیدوارم مردم نیز کار من را در این سریال پذیرفته باشند.

این بازیگر در ادامه با اشاره به فعالیت‌های اخیر خود گفت: حدود ۹ سال پیش برای اولین بار تجربه حضور جلوی دوربین را در یک سریال تلویزیونی کسب کردم و پس از آن در سالهای متوالی بعد از ایفای نقش در دو سریال تلویزیونی دیگر، به سینما ورود کردم. در این سال‌ها شانس همکاری با سینماگرانی باتجربه را داشتم که برای من تجربیاتی ارزنده بودند. اولین نقش کوتاه سینمایی خود را با کاری از علیرضا امینی به نام «من دیوانه نیستم» تجربه کردم و علاوه بر آن مقابل دوربین کارگردان‌هایی چون مسعود اطیابی، امید آقایی و شاهد احمدلو حاضر شده‌ام. سریال «رهایم کن» اولین تجربه نمایش خانگی من بود و در این سریال با نقش شاهین جلوی دوربین رفتم که بازخورد خوبی برای من داشت و پس از آن حدود یکسال منتظر ماندم و سپس به تیم سریال «زخم کاری» پیوستم.

ایمانی در پایان گفت: نقش حمید در فصل بعدی «زخم کاری» نیز حضور دارد و فکر می‌کنم فصل بعدی این سریال هم بتواند نظر مخاطبان خود را جلب کند. در حال حاضر در حال صحبت درباره حضور در یک فیلم سینمایی هستم که به زودی فیلمبرداری آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز