خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وزیر کشور:

محور اصلی کار در این دولت وفاق ملی است

محور اصلی کار در این دولت وفاق ملی است
کد خبر : ۱۵۴۲۲۵۵

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت به دنبال خالص‌سازی و حذف افراد با سلایق سیاسی دیگر نیست، گفت: محور کار در این دولت وفاق ملی است.

به گزارش ایلنا، علی زینی‌وند در آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان این استان گفت: هر جای تاریخ ایران که بخواهیم نگاه کنیم، نام یزد می‌درخشد و همین امروز هم در حوزه‌های کارآفرینی، صنعت، دانش بنیان‌ها و دیگر حوزه‌ها نام این استان در ایران و جهان می‌درخشد.

وی با گرامیداشت یاد شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی به برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: باوجود تبلیغات گسترده خارجی مبنی بر خودداری مردم از حضور در پای صندق‌های رای، دیدیم محور اصلی شور انتخابات مقام معظم رهبری بودند و خوشبختانه امیدی در دل مردم روشن شد.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه امروز نوبت ماست که امید را افزایش دهیم، گفت: این انتخابات فضا را تغییر داد و از دل این انتخابات اتفاقا رئیس‌جمهوری آمد که به تعبیر مقام معظم رهبری دانشمند، مردمی و صادق است و وفاق ملی هم شعار ایشان است.

وی افزود: البته وفاق ملی صرفا یک شعار نیست بلکه یک ضرورت برای هر کسی است که هنری برای کمک به مردم و اداره کشور دارد.

زینی‌وند گفت: وفاق ملی به این معناست که کمک کنیم اگر فردی شایسته است و گفتمان‌ رئیس جمهور را قبول دارد زمینه خدمت را داشته باشد و البته ستادهای رقیب دولت هم باید این وفاق را به رسمیت بشناسند.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: البته مردم هم که رای دادند می‌خواهند تغییر را ببینند و از همه ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم باید استفاده کنیم.

معاون وزیر کشور با اشاره به محدودیت منابع کشور گفت: باید زمینه را برای حضور بخش خصوصی را فراهم و دولت را به عنوان رقیب بخش خصوصی از صحنه رقابت خارج کنیم.

وی درباره روند انتخاب استانداران در وزارت کشور گفت: ۵۰۰ نفر برای استانداری‌های کشور انتخاب و به کارگروه تخصصی تشکیل شده در وزارت کشور معرفی و از میان آنها ۲۰۰ نفر مشخص شدند که استانداران با توجه به سوابق و طبق شاخص‌ها از میان آنها برگزیده می‌شود.

زینی‌وند تاکید کرد: وزارت کشور در انتخاب استانداران کاملا مستقل عمل می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز