خبرگزاری کار ایران

ابوشریف در نشست «طوفان الاقصی؛ آغاز نصرالله»:

در آستانه یک جنگ جهانی قرار داریم

در آستانه یک جنگ جهانی قرار داریم
کد خبر : ۱۵۴۰۱۷۶

نماینده جهاد اسلامی فلسطین گفت: ما در آستانه یک جنگ جهانی قرار داریم و همه باید آماده باشند و خط و خطوط شان مشخص باشد. این جنگ علیه انسانیت و وحشی‌گری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین امروز (سه‌شنبه) ۱۷ مهرماه در نشست «طوفان الاقصی؛ آغاز نصرالله» با خطاب قرار دادن کشور‌های عربی، گفت: ملت‌های آزادی‌خواه باید در کنار ملت فلسطین قرار بگیرند. عملیات طوفان الاقصی ماهیت رژیم صهیونیستی را نشان داد. شیطان اصلی آمریکاست.

وی در رابطه با بمباران و حملات رژیم صهیونیستی به غزه، بیان کرد: بیش از ۴۰ هزار شهید دادیم که خیلی‌ها زیر آوار هستند. آمریکا، اعوان، انصار و نوکران آن در منطقه و جهان حقایق را جعل می‌کنند. ما در یک نبرد واقعی و جدی قرار داریم و هیچکس نمی‌تواند از کنار این نبرد ساده عبور کند. مسئله توقف جنگ خیلی بعید است و جنگ فرسایشی امری بعید است چون اسرائیل نمی‌تواند وارد جنگ فرسایشی شود. ما در آستانه یک جنگ جهانی قرار داریم و همه باید آماده باشند و خط و خطوط شان مشخص باشد. این جنگ علیه انسانیت و وحشی‌گری است.

نماینده جهاد اسلامی بیان کرد: مقاوم خواهیم بود اما با تمام توان به مقاومت ادامه می‌دهیم. نیروهای مقاومت علیرغم محاصره اقتصادی و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا و برخی کشورهای عربی همچنان با این رژیم مبارزه می‌کنند.

وی گفت: بازیگر اصلی آمریکاست. بعد از طوفان الاقصی کشورهای عربی هیچ کرامت و عزتی ندارند و همه چیز خود را از دست دادند. آلترناتیو وضعیت موجود، محور مقاومت است. محور مقاومت عقب نمی‌نشیند و این همه حمله خللی در عملیات آنها ایجاد نکرده است و آینده به نفع ما خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز