خبرگزاری کار ایران

طغیانی در تذکری شفاهی:

مشکل آب شرب اصفهان برطرف شود

مشکل آب شرب اصفهان برطرف شود
کد خبر : ۱۵۳۷۷۰۴

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع آب در فلات مرکزی به ویژه آب شرب که تابستان سختی را مردم اصفهان پشت سر گذاشتند و اکثر محلات دچار افت فشار آب بودند و متاسفانه پیش بینی لازم نیز توسط وزارت نیرو نشده بود، مشکل آب شرب اصفهان برطرف شود.

به گزارش ایلنا، مهدی طغیانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۱ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت عملیات وعده صادق (۲)، گفت: باید به خانواده سردار نیلفروشان و مردم اصفهان تبریک و تسلیت بگویم، این مرد بزرگ در جبهه مقاومت به شهادت رسید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع آب در فلات مرکزی به ویژه آب شرب که تابستان سختی را مردم اصفهان پشت سر گذاشتند و اکثر محلات دچار افت فشار آب بودند و متاسفانه پیش بینی لازم نیز توسط وزارت نیرو نشده بود، همچنان عدم توجه به طرح های  آمایشی و استقرار صنعت و توسعه واحدهای مسکونی و بیش از ۲ میلیون مهاجر داخلی و اتباع در شهر اصفهان و پیرامون آن در فلات مرکزی سبب شده است جایی که هیچ وقت بیشتر از ۷۰ هزار نفر مصرف آب شرب نداشته است در حال حاضر بیش از ۵ میلیون نفر مصرف آب در این منطقه وجود دارد.

وی بیان کرد: طرح های توسعه ای چه مسکونی و چه صنعتی باید کاملا متناسب با آمایش سرزمین باشد که این موضوع نیز مورد تاکید رهبری انقلاب نیز است. وزارتخانه های نیرو و صنعت هم باید مساعدت لازم را در این رابطه داشته باشند، طرح های جبرانی آب برای این منطقه ضروری است.

طغیانی بیان کرد: متاسفانه مشکل محیط زیست، گرد و غبار، آلایندگی و فرونشست که به خاطر کمبود آب به وجود آمده است و این موضوع بسیار تهدید کننده است از رئیس محیط زیست می خواهم به اصفهان سفر کنند و در جریان این موضوع قرار گیرند. این شهر در یک روز ۳۷۰ نفر شهید تقدیم انقلاب کرده است بنابراین باید حق آن ادا شود و وزرا کمک کنند تا این مشکلات برطرف شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز