خبرگزاری کار ایران

عراقچی در جمع خبرنگاران:

به هیچ هدف غیرنظامی حمله نکردیم/ عملیات‌ دیشب به اهداف خود رسید

 به هیچ هدف غیرنظامی حمله نکردیم/ عملیات‌ دیشب به اهداف خود رسید
کد خبر : ۱۵۳۷۵۱۱

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: عملیات‌ دیشب به اهداف خود رسید. اهداف ایران نظامی بود و به هیچ هدف غیرنظامی حمله نکردیم. برخلاف رژیم صهیونیستی که به کشتن مردم عادی عادت دارد، ما به اهداف نظامی حمله کردیم و بسیار موفق بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید عباس عراقچی در پایان جلسه امروز هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: اقدام جسورانه و شجاعانه نیروهای مسلح را تبریک می‌گویم که پاسخ بسیار مناسبی به رژیم صهیونیستی به خاطر اقدامات تروریستی آن دادند.

وی با بیان اینکه صرفا از حق دفاع مشروع خود استفاده کردیم، گفت: اقدام ما دفاعی بود و در پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در ایران و مواضع مربوط به ایران در سایر نقاط بود.

وزیر امور خارجه ادامه داد: عملیات‌ دیشب به اهداف خود رسید. اهداف ایران نظامی بود و به هیچ هدف غیرنظامی حمله نکردیم. برخلاف رژیم صهیونیستی که به کشتن مردم عادی عادت دارد، ما به اهداف نظامی حمله کردیم و بسیار موفق بوده است.

وزیر خارجه کشورمان با اشاره به این که شب گذشته  با وزرای خارجه مختلفی تماس داشتم یا آنها تماس داشتند، عنوان کرد: بعد از حمله از طریق سفارت سوئیس به آمریکا پیام دادیم که آنها خود را داخل ماجرا نکنند. به هر طرف ثالثی که به نفع رژیم صهیونیستی وارد شود، پاسخ سختی خواهیم داد.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی هم اگر پاسخی بدهد، پاسخ ما سخت تر خواهد بود. این را دیشب اعلام کردم که آنها مراقب پاسخ بعدی ما باشند. ۹۰ درصد موشک های ما به اهداف خود رسید و صهویسنیت‌ها نتوانستند آنها را رهگیری کنند. هرکسی فضای خود را در اختیار دشمنان ما قرار دهد، از نظر ما مسئول خواهد بود.

عراقچی درباره حمایت ایران از حزب الله بیان کرد: سیاست ما حمایت از مقاومت است و ما به این حمایت همه‌جانبه خود ادامه خواهیم داد. مقاومت یک مکتب، گفتمان و آرمان است که به اشخاص وابسته و متکی نیست. شهادت سیدحسن نصرلله خسارت بزرگی است، ولی باعث رشد هرچه بیشتر مقاومت خواهد شد. همانطور که شهادت سیدعباس موسوی موجب شد که حزب الله بزرگ‌تر و وقویتر شود ، خون شهید نصرالله هم همین اثر را خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز