خبرگزاری کار ایران

قدردانی نمایندگان مجلس از سپاه پاسداران برای عملیات وعده صادق (۲)

قدردانی نمایندگان مجلس از سپاه پاسداران برای عملیات وعده صادق (۲)
کد خبر : ۱۵۳۷۴۴۸

نمایندگان مجلس در صحن علنی از حمله مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقاط نظامی رژیم جعلی صهیونیستی قدردانی کردند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۱ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی از حمله مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که شب گذشته در دفاع از مردم مظلوم غزه، لبنان و فلسطین و انتقام سخت به خاطر به شهادت رساندن فرماندهان و نیروهای حزب الله لبنان و اسماعیل هنیه، برخی نقاط نظامی رژیم جعلی صهیونیستی را هدف موشک قرار دادند قدردانی کردند.

پاسخ رژیم صهیونیستی به حمله سپاه برابر با خاک یکسان شدن تل اویو و حیفا خواهد بود

مصطفی نخعی ضمن تبریک و تشکر از شورای عالی امنیت ملی، نیروهای مسلح به ویژه سپاه مقتدر انقلاب اسلامی، گفت: حمله ای که شب گذشته اتفاق افتاد دفاع مشروع ما در پاسخ به نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و خونخواهی از فرماندهان، رهبران مقاومت و مردم مظلوم غزه، لبنان و یمن و کودکان و زنان مظلوم این منطقه بود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما برابر با اصول اخلاقی که همیشه به آن پایبند بودیم و هستیم فقط مراکز نظامی، عملیاتی و برنامه ریزی فتنه این رژیم جعلی را هدف قرار دادیم، اگر دشمن دست از پا خطا کند همان طور که رهبر معظم انقلاب در گذشته فرموده اند این بار تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: کشور در حال حاضر در شرایط خاصی قرار دارد و همه نیروهای سیاسی باید در برابر دشمن یکصدا از منافع ملی کشورمان دفاع کنند که در این زمینه نیاز به همبستگی و وفاق ملی در داخل کشور داریم.

دشمن بداند این حمله هنوز از علائم سحر است

محمدتقی نقدعلی در قدردانی از حمله شب گذشته سپاه به سرزمین های اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی، گفت: نصر من الله وفتح قریب وبشر المؤمنین، به مقام معظم رهبری، امام و ولی جامعه که با اقتدار مدیریت کردند و افتخار آفریدند تبریک عرض می کنیم، اقدام قهرمانانه و به جای سپاه قهرمان و نیروهای نظامی که به این فرموده حضرت علی (ع) جامه عمل پوشاندند. «و اللّه لا أکون کالضّبع تنام على طول اللّدْم حتّى یصل إلیْها طالبها و یخْتلها راصدها».

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تاکید کرد: دشمنان باید بدانند این هنوز به معنای این است که باش تا صبح دولتت بدمد و این هنوز از علائم سحر است.

رژیم صهیونیستی اگر جرات دارد تا آخر بماند

احمد بیگدلی ضمن تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران فداکار و جان بر کف، سران سه قوه و تمام مسلمانان جهان به ویژه رهبر معظم انقلاب، گفت: نتانیاهوی جنایتکار بداند این گوشه ای از عکس العمل این عزیزان بود که مدافع مظلومان هستند، رژیم صهیونیستی اگر راست می گوید و جرات دارد تا آخر بماند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز