خبرگزاری کار ایران

امیر حاتمی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

امیر حاتمی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت
کد خبر : ۱۵۳۶۰۲۲

مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش در پیامی شهادت سید حسن نصرالله، رهبر و دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، امیر حاتمی مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش بمناسبت شهادت سید حسن نصرالله، رهبر و دبیر کل حزب الله لبنان و فرمانده نستوه و سرافراز جهان اسلام پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداوالصدیقین
شهادت هنرمردان خداست

شهادت پرافتخار سید شجاع مقاومت، فرمانده نستوه و سرافراز جهان اسلام، دبیرکل محبوب حزب الله لبنان، شهید القدس، حجه الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه) را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و نائب برحق شان، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (حفظه الله) و بزرگ مردان و زنان جبهه مبارزه با استکبار جهانی و رژیم اشغالگر و دد منش صهیونیستی، ملت های آزادیخواه جهان، تبریک وتسلیت عرض می نمایم.

بی شک وعده صادق الهی در قرآن کریم؛ (فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ) که تنها لشکر خدا فاتح و غالب خواهد بود، محقق خواهد شد و چشمان منتظران و مؤمنان واقعی عالم به نابودی کامل نظام سلطه و رژیم جعلی، کودک کش و غاصب صهیونیستی روشن خواهد شد.

إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ خالصانه ترین سلام ها و درودهای خود را به روح مطهر و ملکوتی امام شهیدان، قافله شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و همه شهدای راه حق و حقیقت و راه آزادی قدس شریف که جان خویش را برای اعتلای پرچم اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و حقیقت آزادی و انسانیت و شرافت فدا کردند، نثار می کنیم.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش

سرتیپ ستاد امیر حاتمی

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز