رئیس اتحادیه کفشهای ماشینی:
جزئیات نخستین نمایشگاه بینالمللی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی به همراه آثار برتر طراحان پوشاک/ تلاش نمایشگاه، معرفی طراحان به بازار هدف است
رئیس اتحادیه کفشهای ماشینی تهران از برپایی نخستین نمایشگاه بینالمللی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی “ایران شابز” به همراه نمایش آثار برتر طراحان پوشاک از ۵ تا ۸ شهریور در بازار بزرگ ایران “ایران مال” خبر داد. علی اژدرکش رئیس اتحادیه کفشهای ماشینی تهران و رئیس ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه بینالمللی برندهای برتر […]
به گزارش ایلنا به نقل از اتاق اصناف تهران رئیس اتحادیه کفشهای ماشینی تهران از برپایی نخستین نمایشگاه بینالمللی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی “ایران شابز” به همراه نمایش آثار برتر طراحان پوشاک از ۵ تا ۸ شهریور در بازار بزرگ ایران “ایران مال” خبر داد.
علی اژدرکش رئیس اتحادیه کفشهای ماشینی تهران و رئیس ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه بینالمللی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی درباره جزئیات این رویداد گفت: نمایشگاه بینالمللی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی تلاش میکند طراحانی را که تاکنون به شکل سنتی مشغول به کار بودند به جامعه هدف معرفی کند.
وی افزود: برآنیم از مسیر این رویداد، ارتباط مؤثری میان جامعه طراحان حوزه پوشاک بویژه در حوزه کالاهای ورزشی و بخش تولید برداریم و در ادامه دستاوردهای این بخش را در معرض دید عموم قرار دهیم.
اژدرکش با اشاره به اینکه تاکنون نتوانستهایم آنگونه که باید داشتههای خود در این بخش را به معرض نمایش بگذاریم، اظهار داشت: نمایشگاهها تا پیش از این بیشتر دارای سمتوسوی مواد اولیه و ترکیبی از آن با آثار برخی تولیدکنندهها بودند و به دلیل نواقصی که در بخش محتوایی بهویژه حیطه طراحی داشتند، بسیاری از صاحبان برند نمیتوانستند آنگونه که باید از این جریانها بهرهبرداری کنند.
او افزود:علیرغم آنکه تبلیغات کافی درباره ظرفیتهای ما در حوزه طراحی کیف و کفش انجام نشده است، اما با قاطعیت میتوان گفت در این بخش با کمیت بالایی از طراحان کار بلد مواجه هستیم و بنا داریم تا از مسیر این رویدادها به تقویت داشتههای موجود بپردازیم.
رئیس ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه بینالمللی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی با تأکید بر اینکه این رویداد تلاش میکند گامهایی مؤثر در به بلوغ رساندن این هنر صنعت برداشته شود اذعان داشت: بدون شک نخستین بار بهترین بار نیست و نتایجی که از برگزاری این رویداد انتظار میرود بهاندازه یک شروع است، اما تلاش میکنیم طراحانی را که تاکنون به شکل سنتی در کارگاهها و کارخانههای کیف و کفش و کالاهای ورزشی مشغول به کار بودند به جامعه هدف معرفی کنیم تا آنها هم بتوانند به این بیزینس ورود کرده و در کارگاههای تحقیق و توسعه نقشآفرینی کنند.
اژدرکش با اشاره به حضور نمایندگانی از کشورهای ترکیه و چین در نمایشگاه بینالمللی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی گفت: البته از این کشورها محصول نهایی در معرض دید عموم قرار نمیگیرد و به دلیل برخی قوانین گمرکی، مواد اولیه، طرح و دانش تولید را از این کشورهای مهمان در این نمایشگاه به نمایش میگذاریم.
او در ادامه با اشاره به استقبال گسترده فعالان صنعت کیف، کفش و کالای ورزشی برای حضور در این رویداد بیان کرد: علاقهمندان تا ۲۲ مردادماه فرصت دارند تا برای شرکت در این نمایشگاه اعلام حضور کنند. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با حضور حامیان مالی، کمترین هزینه ممکن از داوطلبان حضور در نمایشگاه دریافت شود.