خبرگزاری کار ایران

«تک ماکارون» تنها در اوج

«تک ماکارون» تنها در اوج
کد خبر : ۱۵۲۸۳۶۳

شرکت تولیدی«تک ماکارون» در سال ۱۳۷۳ به‌عنوان اولین کارخانه تولید ماکارونی با هدف تهیه غذای سالم، مغذی و با کیفیت همراه با استانداردهای ملی و بین المللی با استفاده از آرد سمولینا و نیز با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات روز، تولید خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، "تک ماکارون" با استفاده از ۸ خط تولید تمام اتوماتیک، در طرح توسعه یافته خود، به توان تولید ۶۰۰ تن در روز دست یافته است. این شرکت با  استفاده از تکنولوژی روز، علاوه بر تامین نیاز غذایی جامعه و صادرات محصولات خود، توانسته است گام موثری در صرفه جویی انرژی در حین تولید را داشته باشد.

آردسمولینا مورد استفاده در تولید محصولات "تک ماکارون" و دیگر دسته آردها، در کارخانه «آردداران»، یکی از بزرگترین کارخانجات تولید آرد خاورمیانه و متعلق به هولدینگ تک ماکارون تامین می‌‌شود.

توجه به کیفیت، نکته بارز در تولید محصولات شرکت "تک ماکارون" است؛ استفاده از آرد سمولینا که از گندم دوروم تهیه می‌شود، در بهبود ارزش غذایی مورد نیاز بدن نقش بسزایی دارد. سمولینای مصرفی سبب می شود که رشته های ماکارونی حین پخت لعاب کمتری داده و از چسبندگی آن جلوگیری کند و در نتیجه  شکل و ظاهر محصول در زمان پخت حفظ شود. همچنین مواد مورد نیاز بدن در آرد سمولینا به اندازه کافی موجود است .

تعدادی از محصولات "تک ماکارون"

شرکت "تک ماکارون" علاوه بر تولید محصولات اسپاگتی و ماکارونی، محصولات فراسودمند و غنی شده نیز دارد، محصولاتی از جمله: اسپاگتی غنی شده، اسپاگتی سبوس‌دار، اسپاگتی امگا ۳، اسپاگتی فیبردار، اسپاگتی آنتی‌اکسیدان، ماکارونی حاوی پروبیوتیک، اسپاگتی غنی شده با ویتامین۳Dو کلسیم  و روی، اسپاگتی سبوسدار را  در سبد کالایی خود جای داده است. از طرفی دیگر می‌توان به تولید محصولات بر پایه غلات همچون: فرآورده های حجیم شده غلات و پلت، انواع پودر کیک، آرد بسته بندی، انواع پاستا و سوپ نیمه آماده، ، رشته آش و … ،  اشاره کرد.

از جمله محصولات تولیدی دیگر "تک ماکارون" که در سال ۹۸ به  سبد غذایی این شرکت اضافه شده است، می‌توان به پودر نیمه آماده حلوا اشاره کرد. آرد ویژه حلوا "تک ماکارون" ضمن حفظ ارزش‌های تغذیه‌ای با فرمول خاصی فرآوری شده است و نیازی به تفت دادن مجدد ندارد. در این محصول ، یک بسته پودر شربت حاوی طعم دهنده‌های طبیعی و سنتی حلوا قرار گرفته است . نکته بارز در تهیه این محصول ، توجه به مدت زمان کوتاه پخت آن است که می‌توان تنها در ۵ دقیقه ، طعم حلوای اصیل ایرانی را تهیه و تجربه کرد.

شرکت "تک ماکارون" باسابقه قریب به سـی سـال، بزرگترین و اولین تولیدکننـده ماکـارونی بـا تکنولوژی مـدرن در کشور بوده و به منظور پایبنـدی به آرمان خود «تنها در اوج» هم اینک در جهت توسـعه توان تولید، در حال نصب بزرگترین خط تولید پاستا ساخت کشور سوئیس است.

برخی نشان‌ها و افتخارات

"تک ماکارون" با سه دهه فعالیت در صنعت تولید و عرضه مواد غذایی، توانسته است افتخاراتی در سطح ملی و بین‌المللی از قبیل گواهی نامه‌هایی از سازمان‌های دولتی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان  در سالیان متمادی کسب کند. صادر کننده ملی و استانی در سال‌های مختلف، تندیس تولید ملی- افتخار ملی، تندیس سیب سلامت، نشان حلال، نشان صلح ، جایزه ملی غذای فراسودمند و همچنین استانداردهای  بین‌المللی، ایزو ۲۲۰۰۰: ۲۰۰۵، ایزو۱۴۰۰۱:۲۰۰۴، ایزو ۹۰۰۱:۱۳۸۸، ایزو ۱۸۰۰۱:۲۰۰۷ و... از کمپانی "توف نورد" و گواهینامه‌های انجمن اسنک اروپا و دیگر انجمن‌ها و استانداردهای جهانی را کسب کند.

واحد نمونه صادراتی

 در همایش بیست و ششمین سالروز ملی صادرات سال ۱۴۰۱ که در سالن اجلاس سران با حضور رئیس‌جمهور شهید، ابراهیم رئیسی و جمعی از وزیران از جمله سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، علیرضا پیمان پاک معاون وزیر و رییس سازمان توسعه تجارت و غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی از شرکت تولیدی تک ماکارون به‌عنوان صادرکننده نمونه ملی تقدیر به عمل آمد.

البته شرکت تولیدی "تک ماکارون" پیش از این نیز در چند نوبت به این افتخار دست یافته بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز