خبرگزاری کار ایران

معرفی 3 تا از بهترین اپلیکیشن‌های سفارش غذا در رشت

معرفی 3 تا از بهترین اپلیکیشن‌های سفارش غذا در رشت
کد خبر : ۱۳۱۳۵۹۵

در این محتوا قصد داریم 3تا از بهترین اپلکیشن های سفارش غذا در رشت(اپلیکیشن سفارش غذا رازقی، اسنپ فود و...) را به شما معرفی کنیم.

معرفی 3 تا از بهترین اپلیکیشن‌های سفارش غذا در رشت

اپلیکیشن‌های سفارش غذا یکی از معجزه‌های پیشرفت تکنولوژی هستند. اگر پیش از این برای صرف یک غذای ساده، باید حتما به رستوران می‌رفته، سفارش می‌دادید و همانجا مجبور به میل کردن غذا بودید، با وجود این اپلیکیشن‌ها حتی نیاز نیست از جایتان بلند شوید. صرف غذای مورد علاقه‌تان در فضای خانه، همراه با تماشای فیلم و در کنار خانواده، فوق‌العاده لذت بخش است.

جالب است بدانید که سفارش از اپلیکیشن‌های سفارش غذا برایتان مقرون به صرفه‌تر است و همچنین در این صورت مشمول تخفیفات متعددی نیز خواهید شد. منتهی سوالی که پیش می‌آید این است که آیا اپلیکیشن‌های سفارش غذا تنها فست فود و غذاهای رایجی مانند قیمه، قورمه سبزی و ... را سرو می‌کنند؟ آیا اپلیکیشنی پیدا می‌شود که غذاهای گیلانی و محلی را سرو کند؟ چه اپلیکیشن‌هایی غذاهای اصیل گیلانی را سرو می‌کنند؟

در ادامه این مقاله قرار است 3 تا از بهترین اپلیکیشن‌های سفارش غذا در رشت را معرفی کنیم که غذاهای اصیل و مخصوص گیلانی سرو می‌کنند و به راحتی می‌توانید از آنها غذای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید. ضمن اینکه امکانات و مزایای هر یک از اپلیکیشن‎ها را ذکر می‌کنیم تا بتوانید اپلیکیشن محبوب غذاهای گیلانی خود را راحت‌تر انتخاب کنید.

سفارش آنلاین غذا در رشت

  1. اپلیکیشن سفارش غذای رازقی

اپلیکیشن سفارش غذای رستوران رازقی پرطرفدارترین اپلیکیشن سفارش غذا در استان گیلان است که ارائه دهنده انواع غذاهای گیلانی، غذاهای اصیل ایرانی و غذاهای ملل است. تنوع غذایی این رستوران بسیار گسترده است و هر چیزی که بخواهید در منوی آن یافت می‌شود. رستوران رازقی بزرگترین گروه رستورانی و کترینگ بیرون‌ بر در شمال کشور است. این رستوران منوی صبحانه، ناهار و شام دارد که به صورت حضوری و بیرون بر می‌توانید غذای خود را سفارش داده و میل کنید. این رستوران به منظور راحتی بیشتر مشتریان، اپلیکیشن سفارش غذای رازقی را به شکلی منحصر بفرد ایجاد کرده است که مشتریان به سریع‌ترین شکل ممکن غذای خود را سفارش دهند.

جدای منوی جذاب و متنوعی که این رستوران دارد، در صورت سفارش غذا از طریق اپلیکیشن شما مشمول تخفیفات متعدد می‌شوید و قادر خواهید بود با قیمت مناسب‌تری غذای خود را تهیه کنید. یکی از مزیت‌های جذاب این اپلیکیشن، رهگیری لحظه‌ای سفارش است. شما می توانید از لحظه ثبت سفارش تا زمانی که پیک رستوران درب خانه‌تان را می‌زند، سفارش خود را رهگیری کنید. ضمنا می‌توانید هزینه سفارش را درب منزل پرداخت کنید. فضای رستوران به نحوی مدرن، جذاب و شیک طراحی شده است تا سازنده لحظاتی خوش و تجربیاتی شرین برای شما مشتریان عزیز باشد. مهم‌ترین مزیت این رستوران، دارا بودن بیش از 250 نوع غذا است تا بتواند تمام سیلقه‌ها را پوشش دهد. در طبخ تمامی این غذاها از مواد اولیه تازه و مرغوب استفاده می‌شود. اگر تمایل داشتید که غذای خود را در فضای رستوران میل کنید، رستوران در این ساعات پذیرای حضور گرم و صمیمی شما خواهد بود؛ سرو صبحانه از ساعت 7 الی 11، سرو ناهار از ساعت 12 الی 19 و سرو شام از ساعت 19 الی 24.

  1. اپلیکیشن نارنج

اپلیکیشن نارنج فود توسط یک شرکت استارتاپی طراحی شده است که تعداد زیادی از رستوران‌های شمال کشور را پوشش می‌دهد. در واقع این اپلیکیشن، رستوران‌های مربوطه را معرفی کرده و آنها را پوشش می‌دهد. به گونه‌ای که بتوانید از هر کدام غذای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید. با سفارش از نارنج فود، مشمول تخفیفات مناسبتی مربوط به هر رستوران خواهید شد.

  1. اسنپ فود

برند اسنپ چند سالی می‌شود که سر زبان‌ها افتاده و روز به روز در حال گسترش فیلد کاری خود می‌باشد. یکی از فیلدهایی که میان کاربران محبوب شده است، بخش اسنپ فود و سفارش غذای آنلاین این اپلیکیشن است. از طریق اسنپ فود، شما هر کجای ایران که باشید می‌توانید رستوران‌های مختلف و نزدیک منطقه مسکونی خود را پیدا کنید و غذایتان را سفارش دهید. ضمن اینکه این اپلیکیشن، کافه ها و شیرینی فروشی‌های شهر شما را پوشش می‌دهد. البته هنوز برخی شهرها (مخصوصا شهرهای کوچک) هستند که هنوز اسنپ فود آنها را پوشش نداده است.

فست فود بیرون‌بر رشت

در ادامه می‌خواهیم تعدادی از فست فودهای مطرح شهر رشت را معرفی کنیم و امتیازی که هر یک بر اساس نظرات کاربران به دست آورده‌اند را نیز بازگو کنیم.

  • شعب پیزریا رستوران رازقی 4 ستاره

  • فست فود آتیلا برگر 3 ستاره

  • فست فود پاکاچینا 3 ستاره

  • فست فود هیوا 2 ستاره

  • پیتزا دارک 4 ستاره

برای مشاهده منو فست فود پیزریا به لینک فست فود در رشت مربوطه مراجعه نمایید.

سفارش آنلاین رستوران رازقی

برای اینکه راه‌های سفارش غذا برای شما عزیزان همواره در دسترس باشد، شما هم از طریق اپلیکیشن و هم از طریق سایت اختصاصی مجموعه رازقی، می‌توانید غذای خود را سفارش دهید. مزیتی که سفارش از طریق اپلیکیشن دارد، برخورداری از تخفیفات ویژه‌ای است که رستوران رازقی برای شما در نظر گرفته است.

اپلیکیشن رازقی در تمامی دستگاه‌ها اعم از موبایل، لپتاپ و تبلت قابلیت نصب دارد و تمامی سیستم عامل‌های موبایل را پوشش می‌دهد. ضمنا رستوران رازقی در لاهیجان نیز شعبه دارد و اگر شما در لاهیجان زندگی می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم خود را از منوی متنوع و غذاهای رنگین این رستوران دریغ نکنید.

وب اپ رازقی

نصب اپلیکیشن در موبایل‌های اپل دردسرهای خاص خود را دارد. به منظور راحتی شما عزیزان، وب اپلیکیشن رستوران رازقی نیز طراحی شده است تا بدون نگرانی از نوع سیستم عامل گوشیتان، نرم افزار را نصب کرده و غذای خود را سفارش دهید. نصب اپلیکیشن رازقی از طریق سایت رسمی این مجموعه امکان پذیر است. مزیت وجود سفارش آنلاین این است که در هر ساعتی از شبانه روز، از ساعت 7 صبح الی 12 شب، می‌توانید غذای خود را سفارش دهید.

معرفی 3 تا از بهترین اپلیکیشن‌های سفارش غذا در رشت

رازقی اکسپرس

تابحال شده است که به رستورانی بروید و آنقدر غذاها متنوع و گوناگون باشد که دلتان بخواهد همگی آنها را سفارش دهید؟ رستوران رازقی اکسپرس دقیقا چنین حسی به آدم می‌دهد. آنقدر منوی گوناگون و متنوعی دارد که هر کسی با هر سلیقه و ذائقه‌ای، غذای مورد علاقه و مخصوص خود را پیدا می‌کند. این رستوران ارائه دهنده 110 نوع غذای متفاوت است و در حال حاضر اولین و بزرگترین گروه رستورانی گیلان محسوب می‌شود.

معرفی 3 تا از بهترین اپلیکیشن‌های سفارش غذا در رشت

در این منوی متنوع، هر گونه غذایی اعم از غذاهای بومی یا محلی، ایرانی و بین المللی یافت می‌شود. به ندرت می‎توان رستورانی را در سراسر ایران یافت که همه افراد بتواند غذای مطابق با ذائقه خود را سفارش دهند. خبر خوب این است که مجموعه رازقی قصد دارد تا شعب خود را در سراسر شمال کشور گسترش دهد تا همگی افراد بتوانند غذای مطابق با ذائقه و علاقه خود را سفارش دهند.برای مشاهده منو رستوران رازقی به لینک مراجعه نمایید.

گروه رستورانهای رازقی با مدیریت جناب آقای مهرداد میررازقی و جمعی از مدیران خلاق استانی بر این باور است که با سعی، تلاش و خلاقیت می‌تواند همچون سال‌های گذشته که مفتخر به دریافت جوایز گوناگون حوزه خوراک و گردشگری شده افتخاری جهانی را برای استان و کشور عزیزمان به ارمغان آورده و به عنوان یکی از برترین برندهای حوزه خوراک معرفی گردد. ضمن اینکه هدف این مجموعه، توسعه استراتژی‌های گردشگری، افزایش سطح کیفی مجموعه و بهبود مستمر در ارائه خدمات پایه‌ریزی شده توسط مدیریت مجموعه رازقی است.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز