خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم:

پیشرفته‌ترین فاضلاب کشور در قم وجود دارد

پیشرفته‌ترین فاضلاب کشور در قم وجود دارد
کد خبر : ۲۳۷۹۹۷

نمی‌توانیم با گران کردن آب، لزوما باعثشویم تا مردم صرفه‌جویی کنند اما این کار تاثیر گذار خواهد بود. / در ۹ ماه اخیر ۱۰۰ کیلومتر شبکه‌های آب و فاضلاب استان را توسعه و اصلاح کردیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم عنوان کرد: جامع‌ترین و پیشرفته‌ترین تصفیه خانه فاضلاب کشور در استان قم وجود دارد که در حال استفاده از آن هستیم و این تصفیه خانه، ۲۵۰ هزار نفر را پوشش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، عبدالحمید توکلی‌بینا در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در ساختمان مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از بحثهدفمندی یارانه‌ها آنطور که از مردم در حوزه‌های آبی و حامل‌های انرژی انتظار می‌رفت، نتوانستند خودشان را همراه کنند که این موضوع به دلیل مباحثاجتماعی، فرهنگی، رفتاری و اقتصادی است که در جامعه وجود دارد.

وی تصریح کرد: مسائل اقتصادی می‌تواند در حوزه آبی تاثیر گذار باشد اما اتفاقی در اقتصاد به وجود آمد که مقداری کارکردهای هدفمندی یارانه‌ها در خصوص مصرف آب به شدت کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، شیوه رفتاری مردم در نحوه استفاده از آب را با اهمیت دانست و افزود: نمی‌توانیم با گران کردن آب لزوما باعثشویم تا مردم صرفه‌جویی کنند اما این کار تاثیر گذار خواهد بود.

توکلی بینا با بیان اینکه در ۹ ماه اخیر ۱۰۰ کیلومتر شبکه‌های آب و فاضلاب استان را توسعه و اصلاح کردیم، ابراز داشت: نسبت به بودجه‌ای که در سال ۹۳ برای ما تکلیف شده بود، ۸۳ درصد در ۹ ماه گذشته پیشرفت فیزیکی کردیم که این بیشتر از سهمی بود که تاکنون وظیفه داشتیم و ۱۷درصد باقی مانده را تا پایان سال جبران خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: جامع‌ترین و پیشرفته‌ترین تصفیه خانه فاضلاب کشور در استان قم وجود دارد که در حال استفاده از آن هستیم و این تصفیه خانه، ۲۵۰ هزار نفر را پوشش می‌دهد که با وجود مشکلات بسیار زیاد تحریم، ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به سمت تکمیل شدن پیش می‌رود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم یادآور شد: در دو ماه گذشته توانستیم ۵۶ میلیارد تومان اعتبار از بانک توسعه اسلامی دریافت کردیم و تاییدیه آن‌ها را گرفتیم که بتوانیم ۱۰۰ کیلومتر شبکه فرعی فاضلاب به طرح‌های توسعه اسلامی اضافه کنیم که این اتفاق خوبی برای ما بود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز