خبرگزاری کار ایران

تاکید بر افزایش تولید در میادین سپهر و جفیر

تاکید بر افزایش تولید در میادین سپهر و جفیر
کد خبر : ۱۵۴۱۱۵۳

به دلیل تسریع در راه اندازی کارخانه CTEP , از تمام ظرفیت انبارهای میادین غرب کارون و دیگر پروژه های صنعت نفت استفاده خواهیم کرد تا مشکلی در تهیه کالاهای لازم برای این پروژه پیش نیاید.

به گزارش ایلنا از شرکت مهندسی و توسعه نفت، نصرالله زارعی مدیرعامل این شرکت به همراه تعدادی از مدیران با هدف بررسی و تسریع در راه اندازی ctep طرح توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی وارد این منطقه شد و پس از بازدید از روند پیشرفت این پروژه ، نشست هایی به جهت بررسی مصوبات جلسات گذشته برگزار کرد.

 زارعی در ادامه جلسه پیشرفت پروژه میدان آزادگان جنوبی افزود : به دلیل تسریع در راه اندازی کارخانه CTEP , از تمام ظرفیت انبارهای میادین غرب کارون و دیگر پروژه های صنعت نفت استفاده خواهیم کرد تا مشکلی در تهیه کالاهای لازم برای این پروژه پیش نیاید.

وی در ادامه بازدیدهای خود به کارخانه غرب کارون رفت و از روند دریافت و ارسال نفت میادین سپهر و جفیر بازدید کرد و در نشستی با حضور عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت اروندان و مدیران شرکت سرمایه گذار طرح سپهر و جفیر آخرین وضعیت ارسال نفت به کارخانه غرب کارون جهت افزایش تولید را مورد بررسی قرار داد.

 زارعی در این جلسه با تاکید بر برنامه افزایش تولید از این میدان ، خواستار سرعت بخشی به روند دریافت نفت تولیدی این میدان شد و از سرمایه گذار و بهره بردار طرح خواست تا با برگزاری جلسات مستمر جهت این مهم به انتقال نفت میادین سپهر و جفیر به پایانه های صادراتی شتاب بیشتری ببخشند.

شایان ذکر است در خلال این بازدیدها ، مدیرعامل شرکت متن با حضور در میان جوانان جویای کار ، به ایشان اطمینان داد تا پس بررسی وضعیت ایشان با اولویت جوانان تحصیل کرده ، روند جذب در طرح ها را پیگیری کند.

 زارعی در پایان این بازدید یکروزه از دکل حفاری در طرح توسعه میدان یاداوران بازدید و از روند حفاری ها جهت افزایش تولید این طرح آگاه شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز