درخشان نیا مطرح کرد:
کسب رتبه برتر خدمت رسانی به مردم در ثبت احوال
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه یکی از شاخصههای انتخاب این سازمان رضایتمندی مردم بوده است،گفت: نیروهای این سازمان مزد خدمترسانی خود به مردم را در این دنیا با کسب رتبه برتر دریافت کردند.
به گزارش ایلنا، حمید درخشاننیا در نهمین دوره همایش روسای ایثارگران سازمان ثبت احوال کشور اظهار داشت: سازمان ثبت احوال با توجه به اینکه صددرصد با آحاد مردم در ارتباط است نیروهایی دارد که با کمترین توقع و هیچگونه رانتی فقط به مردم خدمت میکنند.
وی با بیان اینکه ایثارگری نعمت خاصی است که نیازمند فضلالهی است، گفت: ما مسئولان باید از فرصتهایی که در اختیار داریم برای خدمت به مردم استفاده کرده و آنها را مغتنم شماریم.
درخشاننیا از روسای ایثارگران حاضر در همایش خواست هدف خود را متمرکز کرده و با خدمترسانی و تکریم ارباب رجوع و هم افزایی در راه خدمت به مردم قدم بردارند.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه یکی از شاخصههای انتخاب این سازمان رضایتمندی مردم بوده است، گفت: نیروهای این سازمان مزد خدمت رسانی خود به مردم را در این دنیا با کسب رتبه برتر دریافت کردند.
وی گفت: کسی ولایت مدار است که به مردم خدمت کند و مردم از آنها راضی باشند.