خبرگزاری کار ایران

درخشان نیا مطرح کرد:

کسب رتبه برتر خدمت رسانی به مردم در ثبت احوال

کسب رتبه برتر خدمت رسانی به مردم  در ثبت احوال
کد خبر : ۷۹۸۴۷۱

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه یکی از شاخصه‌های انتخاب این سازمان رضایتمندی مردم بوده است،گفت: نیروهای این سازمان مزد خدمت‌رسانی خود به مردم را در این دنیا با کسب رتبه برتر دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان‌نیا در نهمین دوره همایش روسای ایثارگران سازمان ثبت احوال کشور اظهار داشت: سازمان ثبت احوال با توجه به اینکه صد‌‌‌درصد با آحاد مردم در ارتباط است نیروهایی دارد که با کمترین توقع و هیچگونه رانتی فقط به مردم خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایثارگری نعمت خاصی است که نیازمند فضل‌الهی است، گفت: ما مسئولان باید از فرصت‌هایی که در اختیار داریم برای خدمت به مردم استفاده کرده و آنها را مغتنم شماریم. 

درخشان‌نیا از روسای ایثارگران حاضر در همایش خواست هدف خود را متمرکز کرده و با خدمت‌رسانی و تکریم ارباب رجوع و هم افزایی در راه خدمت به مردم قدم بردارند.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه یکی از شاخصه‌های انتخاب این سازمان رضایتمندی مردم بوده است، گفت: نیروهای این سازمان مزد خدمت رسانی خود به مردم را در این دنیا با کسب رتبه برتر دریافت کردند.

وی گفت: کسی ولایت مدار است که به مردم خدمت کند و مردم از آنها راضی باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز