خبرگزاری کار ایران

در بازدید مشاور صنعتی استاندار آذر بایجان شرقی عنوان شد:

بلبرینگ ایران - تبریز باید فعالیت های خود را بهبود و توسعه دهد

بلبرینگ ایران - تبریز باید فعالیت های خود را بهبود و توسعه دهد
کد خبر : ۲۷۶۰۶۳

مشاور صنعتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: کارخانه بلبرینگ ایران - تبریز به عنوان تنها تولیدکننده این محصول در کشور باید روز به روز به توسعه فعالیت‌های خود بپردازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا احمد محمدزاده امروز در بازدید از شرکت بلبرینگ ایران – تبریز از این واحد صنعتی به عنوان نگین صنعت کشور و استان یاد کرد و گفت: مدیریت کلان استان و در رأس استاندار آذربایجان شرقی نسبت به توسعه فعالیت‌های واحدهای صنعتی بزرگ و برند استان حساسیت خاصی داشته و آمادگی کاملی را برای حمایت از این کارخانجات دارند.

وی گفت: نباید اجازه دهیم رکود و کاهش تولیدی در این واحد بزرگ صورت پذیرد و در این راستا مدیریت کلان استان با حسن ظنی که نسبت به مدیریت این واحد صنعتی و کارکنان آن دارد امیدواریم روند فعالیت‌های آن روز به روز توسعه یابد.

احمدزاده بر لزوم تامین سرمایه لازم برای توسعه فعالیت‌ها و تهیه مواد اولیه تولید از طرف سهامداران این شرکت تأکید کرد.

قائم مقام اجرایی و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بلبرینگ ایران- تبریز نیز در این بازدید گزارشی از وضعیت جاری این واحد صنعتی را ارایه کرد و گفت: کارخانه بلبرینگ سازی ایران اولین تولید کننده بلبرینگ در کشور و خاورمیانه بوده که هم اکنون با دارا بودن ۲۶۰ نیروی فنی و متخصص به فعالیت بیش از ۴ دهه‌ای خود ادامه می‌دهد.

 آیدین ناجی‌پور با اشاره به شرایط کنونی این کارخانه ضرورت توجه به رفع مشکلات این واحد صنعتی را در زمینه تهیه مواد اولیه، توسعه منابع انسانی و تامین بودجه لازم خاطرنشان کرد و گفت: بلبرینگ در تمامی صنایع اصلی صعت کشور دارای نقش بوده به طوریکه مصرف سالانه کشور از این محصول بیش از ۱۰۰ میلیون عدد بوده و کارخانه بلبرینگ ایران- تبریز تنها قادر به تأمین بخشی از مصرف می‌باشد که در صورت توجه به توسعه این واحد صنعتی و حمایت از آن می‌تواند کشور را از واردات این محصول که اکثرا فاقد استاندارد روز دنیا می‌باشند، بی‌نیاز کند.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای توسعه فعالیت‌های این کارخانه گفت: در تلاش هستیم با تأمین مواد اولیه در آینده‌ای نزدیک تولیدات این کارخانه را توسعه داده و در رفع نیازهای کشور بیش از گذشته به ایفای نقش بپردازیم که البته تحقق آن نیازمند همکاری‌ها و حمایت‌های مسئولان استانی و کشوری است.

در ادامه این نشست رییس شورای اسلامی کار این واحد صنعتی در سخنانی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه خودکفایی صنعتی و اقتصاد مقاومتی گفت: کارکنان کارخانه بلبرینگ ایران - تبریز در این شرایط حساس کشور خود را مکلف به احیاء و توسعه این صنعت می‌دانند و در این خصوص تاکنون با تمام توان در خدمت صنعت استان و کشور بوده‌اند.

جعفر بهزادی تأکید کرد: کارکنان شرکت بلبرینگ ایران – تبریز این توانمندی را دارند که در صورت تأمین مواد اولیه تولید با فعالیت خود کشور را از واردات این محصول خودکفا سازند بدیهی است در صورت عدم توجه به این موضوع در آینده رکود کامل بر فعالیت‌های این شرکت سایه افکنده و نگران کننده خواهد بود.

در ادامه این نشست مهندس محمدزاده و هیئت همراه، دکتر ناجی‌پور، اعضای شورای اسلامی کار از بخش‌های مختلف شرکت بازدید و با کارکنان این واحد صنعتی در خصوص روند تولید، مشکلات کاری به گفتگو پرداختند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز