خبرگزاری کار ایران

استاندار:

خوزستان از شنبه آینده فصل جدیدی از مردم‌داری و خدمت را شاهد خواهد بود

خوزستان از شنبه آینده فصل جدیدی از مردم‌داری و خدمت را شاهد خواهد بود
کد خبر : ۱۵۴۶۹۷۱

استاندار جدید خوزستان‌ امروز در آئین معارفه، گفت: از شنبه هفته آینده فصل جدیدی از مردم‌داری و خدمت در خوزستان رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمدرضا موالی‌زاده امروز چهارشنبه دوم آبان‌ماه در آیین معارفه استاندار خوزستان، با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه در آینده نزدیک برای حل مشکلات استان، گفت: خوزستان در گذشته به دلیل داشتن منابع عظیم مهاجرپذیرترین استان کشور بود ولی در حال حاضر برعکس شده و برون رفت از این وضعیت نیازمند یک تلاش ملی است.

وی با بیان اینکه نخبگان علمی و اجرایی در حال مهاجرت هستند،‌ افزود: یکی از راه‌های رفع مشکلات آبی در پر آب‌ترین استان کشور ساماندهی طرح‌های آبی فدک، غدیر و کوثر است.

استاندار خوزستان ادامه داد: خوزستان کانون مهندسی و مطالعات آب است و به همین‌ منظور برای استفاده درست و بهینه از آب باید روش‌های جدیدی از مدیریت آب در این استان اجرا شود.

وی با اشاره به بر زمین ماندن ۲۵۲ هزار هکتار از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، گفت: خوزستان گندم ۱۴ میلیون نفر و شکر ۳۵ میلیون نفر از مردم کشور را تامین می‌کند و این موضوع ضرورت توسعه صنایع تبدیلی، تکمیلی و فرآوری محصولات کشاورزی در این استان را نشان می‌دهد.

موالی‌زاده تصریح کرد: حدود یک میلیون نفر در خوزستان حاشیه‌نشین هستند که بعد از مشهد بیشترین جمعیت حاشیه‌نشینی را دارد و از لحاظ مساحت رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

وی یکی از سیاست‌های مدیریت را استفاده از توان منابع استانداری عنوان کرد و افزود: خوزستان دولتی‌ترین اقتصاد کشور را دارد و به همین دلیل باید به بخش خصوصی توجه بیشتری شود. از همه دعوت می‌کنیم آورده‌ای برای خوزستان داشته و باید به صورت جدی صندوق توسعه اقتصادی را دنبال کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره اهمیت مردم‌داری تصریح کرد: از شنبه هفته آینده فصل جدیدی از مردم‌داری و خدمت در استان رقم خواهد خورد و صبوری، صداقت، صمیمیت، صراحت، صلابت پنج "ص" مدیریت خواهد بود.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز