خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

ناترازی انرژی با نگاه سطحی و گفت و شنودهای محلی حل نمی‌شود

ناترازی انرژی با نگاه سطحی و گفت و شنودهای محلی حل نمی‌شود
کد خبر : ۱۵۴۱۹۰۳

استاندار قزوین گفت: رفع ناترازی انرژی نیازمند تدبیر است و با احساس و گفت و شنودهای محلی نمی‌توان با این مسئله برخورد کرد؛ نمی‌توان با نگاه‌های سطحی به این موضوع پرداخت و باید تصمیم عقلانی گرفته شود.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در مراسم افتتاح ساختمان اداره گاز شهرستان بوئین زهرا گفت: علی‌رغم تمامی مشکلات موجود در ماه‌های گذشته مانند شهادت رئیس جمهور و استقرار دولت و مجلس جدید، بر فرآیند خدمت‌گزاری به مردم هیچ‌گونه خللی وارد نشده است و تمامی امور به بهترین شکل ممکن در حال اجرا است.

استاندار قزوین افزود: بوئین زهرا در سه سال اخیر در کانون خدمت‌گزاری مجموعه دولت بوده و با تلاش و تدابیر مدیران، این فرآیند با آهنگ پیشرفت خوبی دنبال می‌شود.

وی عنوان کرد: برای تمامی مسائل لازم التوجه شهرستان بوئین زهرا مانند آب، راه، محیط زیست، توسعه گمرک و بسیاری از موضوعات دیگر تدابیر لازم اتخاذ شده است و امیدواریم ادامه‌دار باشد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد: بوئین زهرا در حوزه کشاورزی، صنعت و مسیرهای مواصلاتی دارای ظرفیت‌های فوق العاده‌ای است، در همین راستا تلاش شده تا به بهترین شکل ممکن از این ظرفیت‌ها استفاده شود و باید این تلاش روز به روز بیشتر شود.

وی با تشکر از همراهی خوب مردم بوئین زهرا برای انجام فرآیندهای خدمت رسانی اظهار کرد: همچنان بر مدیریت مصرف آب در بوئین زهرا تاکید می‌کنیم؛ چراکه مصرف نامناسب آب به زندگی همه مردم ضربه وارد خواهد کرد و این شهرستان در زمینه موضوعات آبی مانند فرونشست زمین چالش‌های جدی دارد.

اعلایی افزود: البته با راه‌اندازی سد بالاخانلو مشکلات تاحدودی برطرف خواهد شد ولی همراهی مردم در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به رفع ناترازی انرژی خاطرنشان کرد: مجلس و دولت باید در این زمینه ورود جدی و علمی داشته باشند و مردم هم باید نسبت به این موضوع توجیه شوند.

بهره‌برداری از مدرسه شش کلاسه در سگزآباد

در ادامه حضور استاندار در بوئین زهرا، مراسم افتتاح مدرسه مرحوم سید عماد موسوی سگزآباد هم برگزار شد

این مدرسه با مشارکت موسوی، خیر مدرسه ساز و با ۱۳ میلیارد اعتبار و دارای 6 کلاس درس به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز