خبرگزاری کار ایران

سرلشگر صفوی:

برای حل چالش های داخلی و خارجی باید در خط رهبری حرکت کرد

برای حل چالش های داخلی و خارجی باید در خط رهبری حرکت کرد
کد خبر : ۱۵۳۴۷۲۵

مشاور فرمانده کل قوا گفت: برای حل مسایل و چالش های داخلی و خارجی باید تابع رهبری بود و در خط رهبری حرکت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی روز پنجشنبه در تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان قزوین اظهار کرد: تبعیت از رهبری و در خط ولایت بودن یعنی یک قدم عقب تر یا جلوتر نباشیم و از هرگونه تندروی و کندروی پرهیز کنیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران ولایت مدار بوده و در خط رهبری حرکت می کند، تصریح کرد: همه ما باید در چالش های روز جامعه هوشمندانه حرکت کرده و تصمیم گیری های حساس و مدبرانه را به مقم معظم رهبری واگذار کنیم.

سردار پاسدار صفوی بیان کرد: انسان متعالی بیشتر از اینکه به خود توجه کند، به موضوعات و مسایل مهمی همچون امنیت، مصلحتو مشکلات کشور اهمیت می‌دهد و متناسب با آن می اندیشد.

این مسئول نظامی ادامه داد: اکنون که در شرایط حساس منطقه ای و بین المللی قرار داریم باید فهم و درک درستی نسبت به بینش و بیانات رهبری پیدا کنیم.

سردار پاسدار صفوی در ادامه به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی پرداخت و اظهار کرد: اعمالی که توسط این رژیم جنایتکار در منطقه صورت می‌گیرد، با حمایت و هدایت اروپا و آمریکا بوده و اسراییل هرگز در این جنایات تنها نیست.

مشاور فرمانده کل قوا تاکید کرد: وصیت من به شما بسیجیان این است که در مرحله نخست فرهنگ، معارف و ارزش های دفاع مقدس را خوب بشناسید، چون بسیج یک فرهنگ و یک مکتب است که باید آن را فهمید و به آن عمل کرد.

سردار پاسدار صفوی خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان هرکدام به صورت فردی و گروهی باید در شناخت شهدا پیشگام باشند و به سراغ تفکرات و اندیشه های آنها بروند.

وی یادآور شد: امروز فرصت مغتنمی است که با خانواده شهدا و جانبازان دیدار کرده و از اخبار و واقعیت‌های دوران جنگ آگاه شویم، همچنین تغییر و تحولات محیط و اجتماعی کوشش کنیم تا با بصیرت و آگاهی جریان مثبتی در فضای مجازی ایجاد شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز