خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت خدمات حمایت کشاورزی استان همدان:

کشاورزان برای دریافت کود کشت های پاییزه اقدام کنند

کشاورزان برای دریافت کود کشت های پاییزه اقدام کنند
کد خبر : ۱۵۲۵۵۲۶

مدیر شرکت خدمات حمایت کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه در آستانه کشت‌های پاییزی در استان همدان هستیم، گفت: کشاورزان هرچه سریع‌تر برای دریافت کودها اقدام کنند تا شاهد ازدحام و شلوغی مراکز توزیع کود در ماه‌های مهر و آبان نباشیم.

به گزارش ایلنا از همدان، بهروز الیاسی  با بیان اینکه رابطه تغذیه گیاه با کمیت و کیفیت گیاه رابطه مستقیم دارد، گفت: هرچقدر تغذیه گیاه بیشتر باشد می‌توانیم محصول با کیفت‌تری داشته باشیم و به امنیت غذایی بیشتری برسیم.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی بدون استفاده از کودهای کشاورزی، ناکارآمد و غیرقابل استفاده خواهد بود، افزود: استفاده از کودهای کشاورزی می‌تواند کیفیت محصولات را تا ۶۰ درصد افزایش دهد.

مدیر شرکت خدمات حمایت کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: فراهم کردن امکانات برای تغذیه گیاهان، تأمین، تدارک، توزیع کودهای شیمیایی و سایر نهاده‌های کشاورزی برعهده این شرکت است.

الیاسی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ برنامه ۱۲۰ هزار تُنی برعهده این شرکت گذاشته شده بود، تصریح کرد: موفق شدیم این میزان را تأمین و تدارک کنیم و در سال ۱۴۰۳ نیز برنامه ۱۳۰ هزار تنُ به ما تکلیف شده و درحال تأمین و توزیع آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه کشت‌های پاییزی در استان همدان هستیم، گفت: آمادگی تأمین تمام کودهای مورد نیاز کشاورزان را داریم.

مدیر شرکت خدمات حمایت کشاورزی استان همدان ادامه داد: کشاورزان می‌توانند با مراجعه به مراکز خدمات مناطق خود بعداز دریافت حواله الکترونیکی به کارگزاری ‌ عاملین مجاز مراجعه و کود مورد نیاز را دریافت کنند.

الیاسی در پایان با بیان اینکه درحال حاضر حدود ۱۰۰ کارگزار فعال آماده خدمات‌رسانی به کشاورزان هستند، افزود: کشاورزان هرچه سریع‌تر برای دریافت کودها اقدام کنند تا شاهد ازدحام و شلوغی مراکز در ماه‌های مهر و آبان نباشیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز